Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, al. Niepodległości 9
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 727 81 30, 668 877 590 , fax. 0-85 727 81 35, 727 81 34
- Data zamieszczenia: 2010-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
al. Niepodległości 9 9
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 085 727 81 30, 668 877 590, fax. 0-85 727 81 35, 727 81 34
REGON: 05065295600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-monki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy asortymentu szpitalnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy asortymentu szpitalnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, w przewidywanej ilości 40 000 kg w skali 12 miesięcy. W zakres w/w usług wchodzi: 1. pranie pościeli i bielizny szpitalnej, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych, kołder, peleryn plg personelu zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi, 2. prasowanie w/w asortymentu wg obowiązujących standardów, 3. dokonywanie drobnych napraw w/w asortymentu, tj. reperacja (zszywanie, łatanie, cerowanie) przed dostawą do Zamawiającego, 4. znakowanie każdej sztuki z w/w asortymentu wg symboli i oznaczeń ustalonych z Zamawiającym. Znakowania należy dokonywać nieścieralnym tuszem lub atramentem lub w postaci naszywek o rozmiarach 4 cm x 2 cm przytwierdzonych na stałe do każdej sztuki poszczególnego asortymentu, z odpowiednio wykonanym nadrukiem. Każda nowo wprowadzona do użytkowania partia bielizny będzie przekazana do oznakowania w oddzielnych opakowaniach, 5. dostarczanie bielizny w wózkach przeznaczonych do transportu pościeli (na kółkach) bez pakownia w worki zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. sortowanie i pakowanie wypranej i wyprasowanej pościeli, bielizny, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych, kołder, peleryn plg w oddzielne opakowanie (np. worki) dla Bloku Operacyjnego, pieluch dla Oddziału Noworodkowego i pieluch dla Oddziału Dziecięcego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na asortyment pochodzący z oddziału noworodkowego zarówno w zakresie prania jak i pakowania. Asortyment z tego oddziału należy prać oddzielnie, z zastosowaniem technologii i środków piorących oraz dezynfekcyjnych odpowiednich i bezpiecznych dla noworodków, 7. pranie, prasowanie i reperacja fartuchów personelu 2 razy w tygodniu, tj. w środę i piątek z dostawą następnego dnia roboczego, 8. odbiór brudnego i zanieczyszczonego asortymentu dokonywany będzie 5 razy w tygodniu w godzinach 900-1000, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem wymagań sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku odbioru bielizny należy dokonać bezpośrednio w komórce wskazanej przez Zamawiającego. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym bądź faxem. 9. asortyment wyprany, wyprasowany i przygotowany wg wskazań Zamawiającego należy dostarczać następnego dnia po jej odbiorze w godzinach 700-900, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem wymagań sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku bielizna będzie dostarczona bezpośrednio do komórki wcześniej wskazanej przez Zamawiającego. 10. w przypadku asortymentu przeznaczonego do prania odbieranego w piątek, czysty asortyment dostarczony zostanie w poniedziałek lub po zgłoszeniu przez Zamawiającego w sobotę. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym bądź faxem. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości bielizny przeznaczonej do prania. Ilekroć mówimy o bieliźnie mamy na uwadze pościel, bieliznę, koce, materace, poduszki, ubrania ochronne i robocze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-monki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej, z bloku operacyjnego, odzieży ochronnej i roboczej wraz z dezynfekcją, maglowaniem lub prasowaniem oraz naprawą w następujących asortymentach: bielizna pościelowa, koszule, zapaski, fartuchy, spodnie, bluzy, pidżamy, garsonki, zasłony itp. wraz z bieżącą naprawą
Dodano: 2016-07-22 - SZP 3820 - 25/16 USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej, z bloku operacyjnego, odzieży ochronnej i roboczej wraz z dezynfekcją, maglowaniem lub prasowaniem oraz naprawą w następujących asortymentach: bielizna pościelowa, koszule, zapaski, fartuchy, spodnie, bluzy, pidżamy, garsonki, zasłony itp. wraz z bieżącą naprawą
Dodano: 2016-06-22 - SZP 3820 - 22/16 USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2016-06-15 - Nr sprawy: AZP/261/U/5/AGU/ZP/4/2016 Świadczenie usług pralniczych na rzecz jednostek organizacyjnych UMB oraz Domu Studenta nr 1 i nr 2.
Dodano: 2016-03-25 - Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny pościelowej oraz odzieży, wg kodu CPV grupa 983 - 98310000-9: Usługi prania i czyszczenia na sucho
Dodano: 2016-02-23 - Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny pościelowej oraz odzieży, wg kodu CPV grupa 983 - 98310000-9: Usługi prania i czyszczenia na sucho
Dodano: 2016-01-14 - Wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala.
Dodano: 2015-11-13 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi prania dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, nr sprawy DKw-220-2-15
Dodano: 2015-05-04 - Prania w systemie ciągłym z pełnym wykończeniem dla szpitala SP ZOZ- u w Siemiatyczach.
Dodano: 2015-03-06