Przetargi.pl
Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, al. Niepodległości 9
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 727 81 30, 668 877 590 , fax. 85 727 81 35, 727 81 34
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
    al. Niepodległości 9 9
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 727 81 30, 668 877 590, fax. 85 727 81 35, 727 81 34
    REGON: 05065295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, w przewidywanej ilości 65 000 kg w skali 12 miesięcy.W zakres w/w usług wchodzi: 1) pranie i dezynfekcja pościeli i bielizny szpitalnej, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych, kołder, peleryn plg personelu, w szczególności z zastosowaniem technologii, środków piorących oraz dezynfekcyjnych, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i przepisami, w tym w szczególności sanitarnymi i epidemiologicznymi. Na każde żądanie Zamawiającego i na każdym etapie postępowania oraz w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów. 2) prasowanie w/w asortymentu wg obowiązujących standardów, zaleceń i przepisów, 3) dokonywanie drobnych napraw w/w asortymentu, tj. reperacja (zszywanie, łatanie, cerowanie) przed dostawą do Zamawiającego, 4) znakowanie każdej sztuki z w/w asortymentu wg symboli i oznaczeń ustalonych z Zamawiającym. Znakowania należy dokonywać nieścieralnym tuszem lub atramentem lub w postaci naszywek o rozmiarach 4 cm x 2 cm przytwierdzonych na stałe do każdej sztuki poszczególnego asortymentu, z odpowiednio wykonanym nadrukiem. Każda nowo wprowadzona do użytkowania partia bielizny będzie przekazana do oznakowania w oddzielnych opakowaniach, 5) dostarczanie bielizny w wózkach przeznaczonych do transportu pościeli (na kółkach) bez pakownia w worki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego i na każdym etapie postępowania oraz w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów. 6) sortowanie i pakowanie wypranej i wyprasowanej pościeli, bielizny, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych, kołder, peleryn plg w oddzielne opakowanie (np. worki) dla Bloku Operacyjnego, pieluch dla Oddziału Położniczo- Ginekologicznego z Noworodkami i pieluch dla Oddziału Pediatrycznego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na asortyment pochodzący z Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Noworodkami zarówno w zakresie prania jak i pakowania. Asortyment z tego oddziału należy prać oddzielnie, z zastosowaniem technologii i środków piorących oraz dezynfekcyjnych odpowiednich i bezpiecznych dla noworodków zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego i na każdym etapie postępowania oraz w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów. 7) pranie, prasowanie i reperacja fartuchów personelu 2 razy w tygodniu, tj. w środę i piątek z dostawą następnego dnia roboczego, 8) odbiór brudnego i zanieczyszczonego asortymentu dokonywany będzie 5 razy w tygodniu w godzinach 1300-1500, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku odbioru bielizny należy dokonać bezpośrednio w komórce wskazanej przez Zamawiającego. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym, drogą elektroniczną bądź faxem. Na każde żądanie Zamawiającego i na każdym etapie postępowania oraz w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów. 9) asortyment wyprany, wyprasowany i przygotowany wg wskazań Zamawiającego należy dostarczać następnego dnia po jej odbiorze w godzinach 700-900, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku bielizna będzie dostarczona bezpośrednio do komórki wcześniej wskazanej przez Zamawiającego. Na każde żądanie Zamawiającego i na każdym etapie postępowania oraz w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganych dokumentów. 10) w przypadku asortymentu przeznaczonego do prania odbieranego w piątek, czysty asortyment dostarczony zostanie w poniedziałek lub po zgłoszeniu przez Zamawiającego w sobotę. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym drogą elektroniczną bądź faxem. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości bielizny przeznaczonej do prania. Ilekroć mówimy o bieliźnie mamy na uwadze m.in. pościel, bieliznę, koce, materace, poduszki, ubrania ochronne i robocze. 2. Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególną dbałością o zachowanie czystości mikrobiologicznej pranej bielizny. 3. Pralnia, w której Wykonawca będzie wykonywał usługę w zakresie przedmiotu zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy, będzie posiadała aktualna opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymogów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania procedur postępowania z bielizną szpitalną opisaną w procedurach wewnętrznych Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian procedur, zarządzeń wewnętrznych obowiązujących Zamawiającego, co może skutkować stosownymi zmianami w umowie. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany dni i godzin wykonywania usługi oraz zmiany lokalizacji Magazynu bielizny. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli nad prawidłowością świadczonych usług, w tym w szczególności pomieszczeń pralniczych, procesu prania pod względem technologicznym i epidemiologicznym, ect. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania własnych niezależnych wyrywkowych wymazów czystościowych z czystej bielizny dostarczonej przez Wykonawcę. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mechaniczne bielizny i innego asortymentu. 9. Powstałe w związku z wykonywaniem usługi. W sytuacjach spornych powstałych w trakcie wykonywania usługi ustalenia dotyczące stopnia zniszczenia bielizny i innego asortymentu podejmować będzie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość środków chemicznych , bezpieczny transport, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.monki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach