Przetargi.pl
wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie administrowanym przez BOM nr 1, 2, 4,7, 8 i 9. 2. Przewidywany zakres zamówienia: - szacunkowa ilość lokali mieszkalnych - 36 szt. - szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1 440 m2 3. Zamawiający planuje przystosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parterze tych budynków w przypadkach, kiedy pozwalają na to warunki techniczne, tzn. wejścia do klatek schodowych i klatki schodowe przystosowane są dla osób niepełnosprawnych. 4. Zakres rzeczowy robót: I Remonty ogólnobudowlane 1) Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - demontaż stolarki drzwiowej, - poszerzenie otworu na stolarkę, - wymianę nadproży, - montaż nadproży, - przestawienie pieca kaflowego, - rozebranie pieca kaflowego, - postawienie nowego pieca kaflowego, - demontaż stolarki okiennej, - skucie tynku ściany i sufitów, - zerwanie płyt pilśniowych z podłóg - zerwanie desek podłogowych wraz z legarami, - wybranie zasypki, - skucie posadzek cementowych, - skucie posadzek z betonu, - rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową, - rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej, - rozebranie ścianki działowej z cegły, - rozebranie filarków, - odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów, - odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów, - rozebranie ścianki działowej z karton gipsu, - skucie terakoty, płytek ściennych, - demontaż boazerii, - zerwania tapet ze ścian i sufitów, - zmycie farby ze ścian i sufitów, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem, - wymianę belek stropowych, - dwustronne wzmocnienie belek stopowych, - montaż podłóg z płyt OSB gr 25 mm, - montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm, - montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami, - montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie, - odgrzybienie i impregnacja belek stropowych, - odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu, - wymianę ślepego pułapu, - wykonanie izolacji z foli na podłodze, - wykonanie wylewki betonowej na stropie, - wykonanie zbrojenia siatką podłogi, - wykonanie posadzki samopoziomującej, - wykonanie wylewki betonowej na gruncie, - wykonanie chudego betonu na gruncie, - wykonanie podsypki piaskowej na gruncie minimalna gr 10 cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach, - wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych, - ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi, - ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika, - ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi, - wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm, - położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm, - ułożenie listw przyściennych drewnianych, - wykonanie progów drzwiowych z listew aluminiowych, - wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej min gr 0,55mm, - wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf, - montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach, - dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe, - dwukrotne malowania sufitów na biało, - postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, - wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu, - wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. II Remonty sanitarne 1) Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności: - demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian, - demontaż baterii umywalkowej, - demontaż baterii zlewozmywakowej, - demontaż baterii wannowej, - demontaż baterii natryskowej, - demontaż wodomierza, - demontaż kuchenki, - demontaż podgrzewacza wody przepływowego, - demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego, - demontaż pieca gazowego, - demontaż pieca na paliwo stałe, - demontaż instalacji ogrzewania, - demontaż grzejników płytowych, - demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów, - montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie, - montaż zaworu do wodomierzy, - montaż wodomierzy, - montaż zaworu do miski ustępowej, - montaż zaworu do pralki, - montaż zaworu w zmywaku, - montaż baterii umywalkowej, - montaż baterii zlewozmywakowej, - montaż baterii natryskowej, - montaż baterii wannowej, - montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową, - montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym, - montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą, - montaż miski ustępowej typu kompakt, - montaż zlewozmywaka z szafką, - montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych, - wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm, - montaż czyszczak fi 110 mm, - montaż czyszczaka fi 50 mm, - montaż syfonu pod zlewozmywak, - montaż syfonu pod umywalkę, - montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3, - montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego, - montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina, - demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz, - demontaż gazomierza, - wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej, - wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa, - montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza, - montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy, - montaż filtra do gazu pod piec gazowy, - montaż kuchenki gazowo-elektrycznej, - montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki, - montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe, - montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi, - montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji, - próba szczelności instalacji gazowej, - próba instalacji wodociągowej, - próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania, - płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu, - montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną, - malowanie instalacji gazowej, - malowanie grzejników, - zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. III Remonty elektryczne 1) Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: - demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu, - demontaż tablic licznikowych, - demontaż tablic mieszkaniowych, - ułożenie przewodów YDYp 3*2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożenie przewodów YDYp 3*1,5 mm2 ,YDYp 4*1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym, - montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo – prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego - minimalna ilość obwodów dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12, - przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego, - montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44, - montaż gniazd podwójnych, - montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44, - montaż wyłączników świecznikowych IP20, - montaż przycisku światło-dzwonek IP20, - montaż lamp – plafoniery łazienka IP44, - montaż złączy świecznikowych, - pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych, - pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego, - pomiar szybkości wyłączania – gniazd wtykowych, - ułożenie przewodów wyrównawczych, - ułożenie przewodu YDY 3*4, 3*6, 3*10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej, - ułożenie przewodu YDY 5*4, 5*6, 5*10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej, - montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca, - montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW, - montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience, - montaż programatora – regulator temperatury. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1 do siwz. b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz. c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz. d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz. e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz. f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe – załącznik nr 1.5 do siwz. g) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz. h) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. i) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz. j) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz. k) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz. l) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (6 zadań – 48 osób). W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 5 000,00 zł,  w przypadku składania oferty na dwa zadania – 10 000,00 zł,  w przypadku składania oferty na trzy zadania – 15 000,00 zł,  w przypadku składania oferty na cztery zadania – 20 000,00 zł,  w przypadku składania oferty na pięć zadań – 25 000,00 zł,  w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 30 000,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5. Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania. Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni. Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie odrzucona. 6. Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych: a) system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku, b) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku, c) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty, 7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach