Przetargi.pl
Wykonywanie w roku 2015 w ramach systemu Alert Szczecin interwencyjnego uporządkowania terenów gminnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w roku 2015 w ramach systemu Alert Szczecin interwencyjnego uporządkowania terenów gminnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku 2015 w ramach systemu Alert Szczecin interwencyjnego uporządkowania terenów gminnych w Szczecinie. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na likwidacji dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów oraz koszeniem traw, chwastów i usuwaniu samosiejek na obszarze Gminy Miasto Szczecin. 1) pod pojęciem likwidacji dzikich wysypisk rozumie się czynności związane z usunięciem ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca odpadów komunalnych, gruzu i odpadów poremontowych, odpadów zielonych, odpadów stanowiących pozostałości po sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, odpadów stanowiących pozostałości po pojazdach samochodowych, opony i innych nieczystości oraz wywóz odpadów i zagospodarowanie zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, rozładunek w miejscu przeznaczenia 2) pod pojęciem oczyszczania terenu rozumie się czynności związane z uporządkowaniem terenu, z którego usunięto zanieczyszczenia i odpady oraz w przypadku zaistnienia konieczności, wyrównanie terenu oraz jego zabezpieczenie i oznakowanie. 3) pod pojęciem koszenia traw i chwastów, usuwaniu samosiejek rozumie się czynności związane ze skoszeniem traw i chwastów o różnej wysokości, usuwaniem samosiejek, zgrabieniem załadunkiem i utylizacją odpadów. 4) wykonawca zobowiązany będzie uzyskać poświadczenie ilościowe z przyjęcia elektroodpadów w miejscu ich unieszkodliwienia i pozostałych odpadów na wysypisku, 5) Po realizacji usługi, wykonawca udokumentuje wykonanie pracy w formie zdjęć cyfrowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) dojazd do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego miejsca, 2) likwidację dzikich wysypisk odpadów zielonych, 3) skoszenie traw i chwastów, usunięcie samosiejek 4) likwidację porzuconych różnego rodzaju elektroodpadów, 5) likwidację dzikich składowisk: a) ogumienia, b) baterii, akumulatorów, c) środków chemicznych i opakowaniach po chemikaliach, d) pojemnikach po olejach i płynach wykorzystywanych w eksploatacji samochodów, e) fragmentach karoserii samochodowych, 6) uprzątnięcie wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego terenu z porozrzucanych odpadów, dzikich składowisk śmieci, 7) w przypadku zaistnienia konieczności - wyrównanie terenu, zabezpieczenie, oznakowanie lub inne działania chroniące oczyszczony teren przed jego ponownym zanieczyszczeniem - zakres ustalony każdorazowo z Zamawiającym 8) wywóz sprzątniętych i poselekcjonowanych odpadów (oddzielnie odpady zielone, problemowe i inne) na wysypisko śmieci i do miejsca ich unieszkodliwienia, odzysku lub regionalnych stacji przetwarzania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami; 9) rozładunek w miejscu przeznaczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin przystąpienia do realizacji usługi po otrzymaniu zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach