Przetargi.pl
Wykonywanie w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2020 r. usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych z zadań własnych gminy dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radziejowicach, w miejscu zamieszkania podopiecznego.”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-325 Radziejowice, ul. Kubickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 857 71 22 , fax. 046 857 71 20
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach
    ul. Kubickiego 3
    96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie
    tel. 046 857 71 22, fax. 046 857 71 20
    REGON: 14222956300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ops.radziejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2020 r. usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych z zadań własnych gminy dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radziejowicach, w miejscu zamieszkania podopiecznego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej Dz.U. z 2019r., poz.1507, 1622, 1690, 1818, 2473.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radziejowicach, w miejscu zamieszkania podopiecznego. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują usługi opiekuńcze zwykłe oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z zadań własnych gminy. 2. Przewidywana maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi łącznie 4320 godzin, w tym: - usługi zwykłe z zadań własnych – 3320 godz., - specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zadań własnych gminy – 1000 godz. 3. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować stały kontakt telefoniczny w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 19. Odległość od biura Wykonawcy nie może być większa niż 30 km. Informacje dotyczące adresu biura i telefonu kontaktowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu na piśmie w terminie 2 dni od podpisania umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.03.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 7. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej „Pracownikami”, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą następujące czynności: Usługi opiekuńcze zwykłe z zadań własnych gminy: 1/ zaspokajanie podstawowych, codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, 2/ podstawowa opieka higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym, 3/ pielęgnacja podopiecznego, dokonywanie zakupów, załatwianie spraw osobistych podopiecznego, 4/ pomoc w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem, 5/ usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie, 6/ wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego, wynikających z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego, Specjalistyczne usługi opiekuńcze z zadań własnych gminy: 1/ dbałość o higienę i wygląd podopiecznego, 2/ pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia podopiecznego , w tym: a/ pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b/ uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c/ pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d/ pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, 3/ wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne, 4/ w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, 5/ pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 6/ zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dodatkowe o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 12-23 Ustawy, 2)spełniają warunki w postępowaniu Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt IV.1. siwz w zakresie braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zaś w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV.1.SIWZ 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV.1.SIWZ 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym na podstawie art.24 ust.5 pkt 5 i pkt 6 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 Ustawy; 5) oświadczenie podwykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie podwykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie podwykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym na podstawie art 24 ust.5 pkt 5 i 6 Ustawy; 8) oświadczenie podwykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym na podstawie art.24 ust.5 pkt 7 Ustawy; 9) oświadczenie podwykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1170).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach