Powiat Radomszczański ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
- Data zamieszczenia: 2011-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
ul. Leszka Czarnego 22 22
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
REGON: 59064844500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w okresie 5 lat bankowej obsługi budżetu Powiatu Radomszczańskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie 5 lat bankowej obsługi budżetu Powiatu Radomszczańskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: a) otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek budżetowych, b) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, c) dokonywanie przelewów wewnętrznych i zewnętrznych, d) sporządzanie dziennych wyciągów bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego, e) wydawanie blankietów czekowych, f) sporządzanie na wniosek posiadacza rachunku opinii bankowych, g) udostępnianie systemu bankowości elektronicznej, h) uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 5.000.000,00 zł, i) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych. Istotne postanowienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w dodatku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Powiatu Radomszczańskiego dostępne są na stronie internetowej Starostwa Radomszczańskiego pod adresem: http://powiat.radomszczanski.pl/bip w zakładce Budżet. Z uwagi na konieczność codziennego dokonywania wpłat lub wypłat gotówkowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na terenie Miasta Radomska odział/ placówkę gdzie możliwe będzie dokonywanie wskazanych wyżej czynności. Informacje o siedzibie oddziału/placówki należy wskazać w formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ. Nie wskazanie przez Wykonawcę oddziału/placówki na terenie Miasta Radomska skutkować będzie odrzuceniem ofert na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt IV.4.4) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Radomsku: Nr rachunku: 73 8980 0009 2007 0037 0246 0004 z dopiskiem: Wadium - Wykonywanie w okresie 5 lat bankowej obsługi budżetu Powiatu Radomszczańskiego. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 114 w trwale zamkniętym opakowaniu (np: kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem Wadium - Wykonywanie w okresie 5 lat bankowej obsługi budżetu Powiatu Radomszczańskiego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wykonywanie w okresie 5 lat bankowej obsługi budżetu powiatu Radomszczańskiego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY OPOCZNO i JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
Dodano: 2015-10-21 - OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY OPOCZNO i JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-09-10 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łęczyckiego
Dodano: 2014-04-15 - WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY WODZIERADY W LATACH 2014 - 2017
Dodano: 2013-12-20 - WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY WODZIERADY W LATACH 2014 - 2017
Dodano: 2013-12-11 - Udzielenie Gminie i Miastu Pajęczno kredytu długoterminowego w wysokości 1 200 000,00 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2013-12-03 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Rzeczyca na lata 2014-2016
Dodano: 2013-11-25 - PZOZ.DZP.PN.280.3-54/2012 - KREDYT 2
Dodano: 2012-09-28 - PZOZ.DZP.PN.280.3 - 47/2012 KREDYT
Dodano: 2012-08-10 - Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Miasta Łęczyca w latach 2012 - 2014
Dodano: 2011-11-23