Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg
- Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Warszawska 32
05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
REGON: 01327104500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych określających wartość: - lokali mieszkalnych, - gruntów niezabudowanych, - gruntów wraz z naniesieniami, - renty planistycznej - opłaty adiacenckiej - gruntów w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonywanie w 2010 r. operatów szacunkowych określających wartość: 1) lokali mieszkalnych, 2) gruntów niezabudowanych, 3) gruntów wraz z naniesieniami, 4) renty planistycznej, 5) opłaty adiacenckiej, 6) gruntów w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, 7) opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykażą, iż osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia (w tym minimum jedną osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W wykazie powinna znaleźć się minimum jedna osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie posiadać świadectwo nadania uprawnień zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.). Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wycena lokali meszkalnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi wyceny zbędnego majątku ruchomego będącego własnością GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 4 zadania.
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie usługi wyceny zbędnego majątku ruchomego będącego własnością GDDKiA Oddział w Warszawie
Dodano: 2016-03-02 - Weryfikacja audytów
Dodano: 2014-04-29 - Geofizyczne usługi doradcze - wykonanie operatów szacunkowych wraz z ich aktualizacją
Dodano: 2014-04-10 - WERYFIKACJA AUDYTÓW - część I, II i III
Dodano: 2013-12-12 - Wykonanie operatów szacunkowych
Dodano: 2013-11-28 - Wykonanie operatów szacunkowych, wizytacji nieruchomości stanowiących zabezpieczenie wierzytelności Banku Gospodarstwa Krajowego oraz wizytacji nieruchomości mieszkaniowych realizowanych w ramach programów rządowych obsługiwanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego - zamówienie jest udzielane w 8 częściach
Dodano: 2013-10-28 - Wykonanie operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową nieruchomości przeznaczonych do wykupu pod realizację zadania pn.: Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Jagodno na rzece Wiązownicy w km 1+928 - 3+500, gm. Przytyk - czasza zbiornika, jaz piętrzący i zapora czołowa
Dodano: 2013-07-08 - Wykonanie operatu szacunkowego dla 2 nieruchomości położonych w Opolu przy ul. Ks. Bolesława Domańskiego oraz określenie wartości rynkowej służebności przesyłu dla tych nieruchomości
Dodano: 2013-06-17 - Geofizyczne usługi doradcze - wykonanie operatów szacunkowych wraz z ich aktualizacją
Dodano: 2013-05-07