Przetargi.pl
Wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego

Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
    ul. Kamionka 23 23
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
    REGON: 00052341300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: a.) Część 1 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z określeniem ułamkowej części gruntu, wycena pojedynczego lokalu, wycena trzech i więcej lokali w jednym budynku, - cena za pierwszy lokal, - cena za następne lokale, wycena lokalu z wyliczeniem nakładów najemcy. b.) Część 2 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny nieruchomości gruntowych, wycena pojedynczej działki, wycena trzech i więcej działek położonych w jednym kompleksie - cena za pierwszą działkę, - cena za następne działki. c.) Część 3 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny nieruchomości zabudowanych, wycena nieruchomości zabudowanej jednym obiektem, cena za nieruchomość, wycena nieruchomości zabudowanej więcej niż jednym obiektem, cena za każdy obiekt. d.) Część 4 - wykonanie inwentaryzacji budynków, wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych, - wykonanie inwentaryzacji budynku, w którym znajduje się do 15 lokali, cena za lokal, - wykonanie inwentaryzacji budynku, w którym znajduje się powyżej 15 lokali, cena za lokal, wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny, - wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny o pow. do 300 m?, cena za inwentaryzację, - wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny o pow. powyżej 300 m?, cena za 1 m? pow. użytkowej. e.) Część 5 - wycena nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste dla potrzeb aktualizacji opłat, wycena pojedynczej działki, wycena trzech i więcej działek położonych w jednym kompleksie, - cena za pierwszą działkę, - cena za następne działki. f.) Część 6 - wycena nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste, dla potrzeb przekształcenia praw użytkowania wieczystego w prawo własności. g.) Część 7 - wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczania opłat adiacenckich, określenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, określenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału nieruchomości. h.) Część 8 - wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej. i) Część 9 - określenie wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej halą sportową, budynkiem mieszkalno-użytkowym oraz Domem Sportowca, oznaczonej działkami ewidencyjnymi : nr 864/5, nr 864/13, nr 864/15, nr 864/17, nr 863/1, nr 865/1, nr 865/2, nr 865/3 i nr 865/4 o łącznej pow.2,3050 ha, w celu oddania w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu pod budowę centrum usługowo-rozrywkowego. 3. Ilość poszczególnych operatów (część 1 - 8) uzależniona jest od ilości złożonych wniosków o kupno działek, lokali mieszkalnych lub użytkowych i w związku z tym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za wykonane operaty szacunkowe. W formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę za wykonanie jednej kompletnej dokumentacji rozumianej jako wykonanie - operatu szacunkowego, inwentaryzacji budynku, wyceny nieruchomości - dla części 1 - 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie okresowe lub ciągłe] z należytą starannością realizację zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wykonywania operatów szacunkowych za kwotę ogółem minimum 20.000 PLN brutto. Należy załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 6. 7. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy, wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: osoba dokonująca wyceny - 1 rok stażu pracy zawodowej w realizacji operatów szacunkowych oraz posiadającego uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego - dla wszystkich części zamówienia. Do powyższego wykazu powinny być dołączone kopie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to musi załączyć do niego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 7. 8. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 10.000 PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 8. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach