Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH ODBIERANYCH Z SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH ODBIERANYCH Z SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wywóz odpadów komunalnych odbieranych z siedziby Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wykonywanych przez Wykonawcę sukcesywnie na każdorazowe zlecenie częściowe Zamawiającego, z dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów dających Zamawiającemu możliwość zamykania ich. 2. Dostarczenie kontenerów w odpowiednich kolorach i opisach, o których mowa w ust.3. W przypadku braku możliwości dostarczenia kontenerów w podanym kolorze Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia kontenerów w dowolnym kolorze odpowiednio i czytelnie opisanych, pozwalających na selektywną zbiórkę składowanych w nich odpadów. 3. Strony ustalają opis i kolor oraz wielkość kontenerów, o których mowa w ust. 2 w następujący sposób: - kontener w kolorze szarym odpowiednio opisany, na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – pojemność 1,1 m3, - kontener w kolorze niebieskim odpowiednio opisany, na papier – pojemność 1,1 m3, - kontener w kolorze zielonym odpowiednio opisany, na szkło – pojemność 1,1 m3, - kontener w kolorze żółtym odpowiednio opisany, na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal – pojemność 1,1 m3 W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do: A. Wywozu poszczególnych kontenerów nie częściej niż: - kontener w kolorze szarym odpowiednio opisany, na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 2 razy w miesiącu, - kontener w kolorze niebieskim odpowiednio opisany, na papier – 1 raz w miesiącu, - kontener w kolorze zielonym odpowiednio opisany, na szkło – 1 raz w miesiącu, - kontener w kolorze żółtym odpowiednio opisany, na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal – 1 raz w miesiącu. B. Realizowania usług sukcesywnie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego w zależności od konieczności i potrzeb Zamawiającego, nie później jednak niż na drugi dzień od momentu dokonania zgłoszenia. C. Utrzymania kontenerów w należytej czystości, odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym oraz ponoszenia kosztów z tym związanych D. Wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów. E. Dostarczenia kontenerów dających Zamawiającemu możliwość zamykania ich, aby nie korzystały z nich osoby trzecie. F. Sprzątania terenu z odpadów, które wydostały się z wnętrza w trakcie przeładunku pojemników. G. Wykonywania usługi zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U.2020 poz. 797 ze zm.) W przypadku, gdy Wykonawca podczas przeładunku odpadów stwierdzi, iż w kontenerze przeznaczonym na szkło bądź tworzywa sztuczne bądź papier znajdują się niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne za wywóz odpadów z takiego kontenera Zamawiający zostanie obciążony jak za wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. UWAGA: - Szczegółowy zakres usługi oraz ceny określa formularz cenowy, którego kserokopia stanowi załącznik do umowy. - Podane w formularzu cenowym ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szkła, papieru oraz tworzyw sztucznych są wartościami założonymi do wykonania i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Ich realizacja będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, które nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 3 ust. 3 umowy. - Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu usług niż określonego w formularzu cenowym, którego kserokopia stanowi załącznik do umowy. - Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być: - wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.); - wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 51 pkt. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca do oferty musi załączyć: - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta Miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zawiadomienia o nadaniu numeru rejestrowego i aktywacji konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 9. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną