Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
- Data zamieszczenia: 2010-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
ul. Belzacka 176 176
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
REGON: 59227611400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY Z TARGOWISK MIEJSKICH ORAZ SIEDZIBY MZDiK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz nieczystości stałych i makulatury z targowisk miejskich oraz siedziby MZDK wykonywanych sukcesywnie na zlecenie, z ustawionych przez Wykonawcę wg podanej lokalizacji zamykanych kontenerów: 1. targowisko przy ul. Targowej: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, 2. targowisko przy ul. Wyzwolenia: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, 3.targowisko przy ul. Modrzewskiego: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, 4.targowisko przy ul. Bawełnianej: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, 5.targowisko przy ul. Cmentarnej: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, 6.siedziba MZDiK ul. Belzackiej 176: - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na nieczystości stałe, - kontener o pojemności od 5,0 m3 do 7,0 m3 na makulaturę, SPOSÓB REALIZACJI PRAC: A. Usługi będą realizowane sukcesywnie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego w zależności od konieczności i potrzeb Zamawiającego, nie później jednak niż na drugi dzień od momentu dokonania zgłoszenia. B. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania kontenerów w należytej czystości, odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, a także wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów. C. Kontenery powinny posiadać sprawne zamknięcia, uniemożliwiające korzystanie z nich osobom trzecim. D. Sprzątanie terenu wokół pojemników z odpadów, które wydostały się z wnętrza w trakcie przeładunku pojemników na koszt Wykonawcy. E. W przypadku gdy Wykonawca podczas przeładunku odpadów stwierdzi iż w kontenerze przeznaczonym na makulaturę znajdują się odpady komunalne Zamawiający zobowiązuje się do ich usunięcia. F. Usługa winna być wykonana zgodnie z Ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010r Nr 185 poz. 1243) oraz ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz zm. innych ustaw - Dz. U. z 2005 r Nr 175 poz. 1458) Szczegółowy zakres usługi oraz ceny określa kosztorys oferty zawarty w formularzu oferty, którego kserokopia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy Podane w załączniku Nr 1 ilości są wartościami założonymi do wykonania. Realizacja będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego i według cen jednostkowych podanych w formularzu oferty, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 4 ust. 6 umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu usług niż określonego w formularzu oferty, którego kserokopia stanowi załącznik nr 1 do umowy. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 28.10.2010 r. do godz. 8:00 w wysokości 4.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ o Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację :Wadium - przetarg nieograniczony na: WYKONYWANIE USŁUGI WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY Z TARGOWISK MIEJSKICH ORAZ SIEDZIBY MZDiK b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych Zamawiającego, do pokoju nr 15 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2016-02-19 - Usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2014-03-11 - Obsługa koszy ulicznych na terenie Miasta Zduńska Wola w okresie od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku
Dodano: 2013-12-13 - Wywóz stałych odpadów miejskich
Dodano: 2013-12-05 - ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SELEKTYWNYCH POWSTAJĄCYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ Z OBIEKTÓW MOSiR
Dodano: 2013-10-25 - PZOZ.DZP.PN.280.3 - 27/2013 ODPADY KOMUNALNE
Dodano: 2013-07-25 - Wywóz nieczystości stałych i płynnych od III.2013 do VI.2013
Dodano: 2013-01-16 - Obsługa koszy ulicznych na terenie Miasta Zduńska Wola w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - 134/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę wywozu odpadów komunalnych z terenu WSS im. M. Kopernika w Łodzi i pozostałych jednostek szpitalnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO.
Dodano: 2013-01-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW MOSiR
Dodano: 2012-12-13