Przetargi.pl
Wykonywanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: część 1 – Wynajem autokarów z ilością co najmniej 7 miejsc siedzących, do przewozu studentów, członków Centrum Kultury Folkloru Wsi, pracowników Uczelni, uczestników projektu podczas wizyt studyjnych w projekcie ”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” POWR.03.05.00-00-Z232/17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część 2 –Wynajem autokarów z ilością co najmniej 20 miejsc siedzących, do przewozu studentów, członków Centrum Kultury Folkloru Wsi, pracowników Uczelni, uczestników projektu podczas wizyt studyjnych w projekcie ”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” POWR.03.05.00-00-Z232/17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część 3 – Wynajem autokarów z ilością co najmniej 35 miejsc siedzących, do przewozu studentów, członków Centrum Kultury Folkloru Wsi, pracowników Uczelni, uczestników projektu podczas wizyt studyjnych w projekcie ”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” POWR.03.05.00-00-Z232/17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ część 4 – Wynajem autokarów z ilością co najmniej 50 miejsc siedzących, do przewozu studentów, członków Centrum Kultury Folkloru Wsi, pracowników Uczelni, uczestników projektu podczas wizyt studyjnych w projekcie ”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” POWR.03.05.00-00-Z232/17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ część 5 –Wynajem autokarów z ilością co najmniej 65 miejsc siedzących, do przewozu studentów, członków Centrum Kultury Folkloru Wsi, pracowników Uczelni, uczestników projektu podczas wizyt studyjnych w projekcie ”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” POWR.03.05.00-00-Z232/17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a/ Wykonanie przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1-5 do SIWZ b/ Pojazdy powinny posiadać sprawną klimatyzację, a w pojazdach od 20 miejsc siedzących powinien być sprawny sprzęt nagłaśniający. c/ Wymagania Zamawiającego w przypadku awarii autokaru: Wykonawca niezwłocznie zapewni, na własny koszt, pojazd zastępczy w razie okoliczności uniemożliwiających rozpoczęcie wyjazdu - pojazd o wymaganiach i wyposażeniu zgodnym z przyjętym zleceniem, lub jego kontynuowanie – pojazd o parametrach, wyposażeniu i funkcjonalności, nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiocie zamówienia oraz nie gorszy, niż pojazd wskazany w wykazie pojazdów. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy w ciągu 12 miesięcy. 6. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą w każdej części na podstawie kryterium: a) Cena oferty brutto– 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej. b)Gotowość do realizacji zamówienia – 40% Przez gotowość do realizacji zamówienia Zamawiający rozumie zobowiązanie Wykonawcy do świadczenia usługi transportowej określone w ilościach dni od daty zgłoszenia zlecenia do daty planowanego wyjazdu. Ocena zostanie dokonana na podstawie zaoferowania przez Wykonawcę gotowości do realizacji zamówienia określonej w ilościach dni. Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie gotowości do realizacji zamówienia wynoszącej: 1-4 dni kalendarzowe – 40 punktów, 5 dni kalendarzowych – 20 punktów, 6 dni kalendarzowych – 10 punktów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje gotowość do realizacji zamówienia wynoszącą więcej niż 7 dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. 2. Wykaz ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginały musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) -wzór stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną) 1/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2/ Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 3/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1.1, oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2, pkt. 6.1.3 oraz pkt. 6.3 są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 6.5.3 ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23, natomiast warunki określone w ust. 5.2. powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach