Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA I OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ROZSTAWIONYCH NA TERENIE MIASTA KŁODZKA W 48 GNIAZDACH GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ZAGOSPODAROWANIA ZEBRANYCH ODPADÓW. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA I OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ROZSTAWIONYCH NA TERENIE MIASTA KŁODZKA W 48 GNIAZDACH GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ZAGOSPODAROWANIA ZEBRANYCH ODPADÓW. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie miasta Kłodzka w 48 gniazdach gromadzenia odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 1.1. 35 gniazd gromadzenia odpadów wyposażonych jest w cztery pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe), 12 gniazd wyposażonych jest w trzy pojemniki (papier, plastik, szkło białe + kolorowe - pojemnik dwudzielny), 1 gniazdo wyposażone w dwa pojemniki ( szkło białe +kolorowe - pojemnik dwudzielny, plastik). 2. Realizacja zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, odbywać będzie się poprzez: 2.1. Systematyczne, zapewniające niedopuszczanie do przepełnienia, opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, wykonywane nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2.2. Transport zebranych odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia, w którym będą przygotowywane do dalszego przekazania. 2.3. Przygotowanie (doczyszczanie i zebranie -partii transportowej) zebranych odpadów, celem dalszego ich przekazania. 2.4. Przekazanie wysegregowanych odpadów do odzysku (w myśl ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243) firmom posiadającym stosowne zezwolenia i uzyskanie potwierdzenia przekazania. 2.5. Systematyczne, raz w miesiącu, przekazywanie zamawiającemu raportów zawierających dane o ilości wysegregowanych odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ilości odpadów przekazanych do odzysku. 2.6. Utrzymanie w technicznej sprawności i czystości obsługiwanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, ich dwukrotna w ciągu roku dezynfekcja. 2.7. Utrzymanie czystości i porządku przy obsługiwanych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów poprzez usuwanie wszelkich odpadów z terenu, na którym ustawione są pojemniki oraz terenu bezpośrednio przyległego. 3. Prace będące przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych poziomów odzysku zbieranych odpadów oraz utrzymanie właściwych standardów technicznych, porządkowych i sanitarnych obsługiwanych pojemników, jak również spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4.1. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Każdy z Wykonawców winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia wykonywanych usług obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 3.000,00 zł, trzy tysiące zł. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 3.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją WYKONYWANIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA I OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ROZSTAWIONYCH NA TERENIE MIASTA KŁODZKA ORAZ ZAGOSPODAROWANIA ZEBRANYCH ODPADÓW. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie- Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie , iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp. nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 6. W przypadku braku zapisów jak w punkcie 4 powyżej wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach