Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odc. opolski z s. w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-089 Opole, ul. Odrowążów 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4544021, 4544080 , fax. 077 4537424
- Data zamieszczenia: 2010-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odc. opolski z s. w Opolu
ul. Odrowążów 2 2
45-089 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4544021, 4544080, fax. 077 4537424
REGON: 93210105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie codzienne:?Pokoje biurowe + świetlica + gabinet dyrektora powierzchnia 362,5 m2?Klatki schodowe + korytarze + przedsionek + hol powierzchnia 177,4 m2?Sanitariaty ( w tym 4 muszle klozetowe, 4 umywalki) powierzchnia 16 m2Łączna powierzchnia 555,9 m2 W zakres codziennego sprzątania wchodzą następujące czynności :a.Zamiatanie, odkurzanie wszystkich posadzek b.Mycie na mokro z dodatkiem środka czyszcząco- nabłyszczającego (konserwującego)-podłóg w pomieszczeniach biurowych-terakoty i glazury w pomieszczeniach sanitarnych-podłóg na korytarzach, holu i przedsionku oraz poręczyc.Czyszczenie listew przyściennych d.Czyszczenie sanitariatów ( umywalek i toalet ) z dodatkiem środka dezynfekującegoe.Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana workówf.Opróżnianie niszczarek i wymiana workówg.Ścieranie kurzu i zabrudzeń z biurek, szaf biurowych, regałów, stolików, stołów i krzeseł h.Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów i wyposażenia biurowegoi.Czyszczenie lamp, luster, klamek, telefonów, parapetów, powierzchni drzwi wewnętrznych i zewnętrznych itp.j.Bieżące uzupełnianie kostek WC w sanitariatachk.Mycie umywalek w pokojach biurowych - 5 szt. Sprzątanie - 1 raz w tygodniu oraz w miarę potrzebWeranda obok gabinetu Dyrektora - powierzchnia 11,8 m2Łączna powierzchnia 11,8 m2W zakres cotygodniowego sprzątania obiektu wchodzą następujące czynności :a.Zamiatanie, odkurzanie b.Mycie na mokro z dodatkiem środka czyszcząco- nabłyszczającego (konserwującego)c.Czyszczenie listew przyściennych d.Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków,e.Ścieranie kurzu i zabrudzeń f.Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów i wyposażenia biurowego,g.Czyszczenie lamp, luster, klamek, drzwi Czynności wykonywane 1 raz na kwartał 1. Szorowanie podłóg, usuwanie starych powłok pasty 2. Konserwacja i nabłyszczanie podłóg środkami odpowiednimi dla danego rodzaju podłogi 3. Konserwacja biurek i mebli biurowych właściwym środkiem czyszcząco-konserwującym Czynności wykonywane 2 razy w roku - maj,październik 1. Mycie okien - Okna drewniane 50 szt., w tym 15 pojedynczych, 35 podwójnych o łącznej powierzchni w rzucie (liczonej jednostronnie dla pojedynczej szyby) 132 m2.2. Mycie stolarki drzwiowej o powierzchni 153,6 m2 Uwagi:1. Usługa nie obejmuje uzupełnianie mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego 2. W budynku jest zatrudnionych 30 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 5/2014/U
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług porządkowych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Krapkowicach
Dodano: 2013-12-11 - OL-251/PN/3/13
Dodano: 2013-12-11 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: Opolu przy ul. 1 Maja 6, Oleśnie przy ul. Rynek 20, Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 3 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP-016/II/ 151/2013/U
Dodano: 2013-12-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W NYSIE
Dodano: 2013-12-09 - Obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2014 roku
Dodano: 2013-12-02 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2013-11-19 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U
Dodano: 2012-11-28 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2012-11-21 - OL-251/PN/1/12
Dodano: 2012-11-08