Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 (POW. 0,9 HA)

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 (POW. 0,9 HA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OKREŚLENIE ZAKRESU ZAMÓWIENIA: 1) Ukwiecenie i utrzymanie n/w konstrukcji kwietnikowych wraz z montażem i demontażem, zakres prac w okresie: - od 01.05.2019 do 15.11.2019 r., - od 01.05.2020 do 15.11.2020 r., - od 01.05.2021 do 15.11.2021 r. : a) ukwiecenie i utrzymanie konstrukcji kwietnikowych model H 1100 - 9 szt. (min. 30 roślin), H 700 - 6 szt., (min. 30 roślin), Sifu 460 - 5 szt. (min. 6 roślin), Jiflor 600 - 62 szt., (min. 4 rośliny), Jiflor 800 - 18 szt., (min. 6 roślin), wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, opis gatunków według załącznika nr 3, b) ukwiecenie i utrzymanie konstrukcji kwietnikowych metalowych okrągłych stojących (min. 10 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników – 21 szt., c) ukwiecenie i utrzymanie konstrukcji kwietnikowych metalowych prostokątnych stojących (min. 8 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników – 15 szt., d) ukwiecenie i utrzymanie konstrukcji kwietnikowych drewnianych prostokątnych, stojących (min. 5 szt. roślin na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników 15 szt., e) zamontowanie na słupach oświetleniowych kwietników Jiflor 600, 800, montaż mis V460 wiszących, ustawienie kwietników stojących model H700, 1100, w terminie: - do 31.05 w 2019 r., - do 31.05 w 2020 r., - do 31.05 w 2021 r. f) codzienna pielęgnacja kwiatów w kwietnikach i misach (pielenie i usuwanie przekwitłych kwiatów), g) podlewanie konstrukcji kwietnikowych w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych w szczególności w okresach przekraczających temperaturę 25°C, minimum raz dziennie w okresie umowy, h) nawożenie roślin nawozami dostosowanymi do gatunku kwiatów, w częstotliwości zależnej od rodzaju zastosowanego nawozu, i) dokonywanie oprysków środkami grzybobójczym zgodnie z Ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz.U.2018 poz. 1310 z póżn. zm.) i w porozumieniu z Zamawiającym, j) likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin, k) wymiana uschniętych, l) wymiana skradzionych, uszkodzonych roślin do 10% w konstrukcji kwietnikowej, m) zdemontowanie kwietników wiszących, zamontowanych na słupach oraz stojących, n) przekazanie Zamawiającemu zdemontowanych, oczyszczonych z nasadzeń i ziemi konstrukcji kwietnikowych. (UWAGA! zdemontowane konstrukcje kwietnikowe muszą być umyte przed przekazaniem ich Zamawiającemu), o) wszelkie koszty materiałów w tym sadzonek roślin, ziemi, nawozów, hydrożelu oraz sprzętu ponosi Wykonawca, p) utrzymanie w należytym stanie konstrukcji kwietnikowych (usuwanie uszkodzonych za zgodą Zamawiającego). UWAGA! Wymienione konstrukcje kwietnikowe powinny zostać efektywnie ukwiecone i później zamontowane do dnia 31.05 w każdym roku obowiązywania umowy w sposób gwarantujący utrzymanie dobrej jakości nasadzeń zgodnie z zał. nr 3. 2) RABATY KWIATOWE, RONDA zakres prac przez cały okres trwania umowy: a) przygotowanie gruntu (przekopanie gleby, wymodelowanie kwietnika) pod nasadzenia z uzupełnieniem podłoża ziemią, b) obsadzenie letnie rabat i rond: - do 31.05 w 2019 r., - do 31.05 w 2020 r., - do 31.05 w 2021 r. roślinami kwietnikowymi jednorocznymi w ilości 14 -16 szt/m2 (materiał roślinny Wykonawcy) opis gatunków według załącznika nr 3, c) obsadzenie jesienne rabat, rond roślinami cebulowymi w ilości ok 16-20 szt/m2 (materiał roślinny Wykonawcy) opis gatunków według załącznika nr 3, d) w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy powierzchnie ukwiecenia i dalszego utrzymania roślinami cebulowymi i/lub bylinami i/lub jednorocznymi w ilości nieprzekraczającej 125 m2, e) bieżące usuwanie wyrastającej roślinności przy drzewach rosnących w pasie drogowym ul. Słowackiego str. południowa i północna na odcinku od Placu Kościuszki do parku Jana Pawła II, f) bieżące usuwanie chwastów z zieleni na rondach, g) pielęgnacja kwiatów na rabatach kwiatowych, rondach (pielenie i spulchnienie gleby, przystrzyżenie kwietników lub usuwanie przekwitłych kwiatów, dosadzenie uszkodzonych lub utraconych sadzonek, podlewanie kwiatów w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych w szczególności w okresach przekraczających temperaturę 25°C, minimum raz dziennie w okresie umowy), h) nawożenie roślin nawozami dostosowanymi do gatunku kwiatów, w częstotliwości zależnej od rodzaju zastosowanego nawozu, i) dokonywanie oprysków środkami grzybobójczymi zgodnie z Ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz.U.2018 poz. 1310 z póżn. zm.) i w porozumieniu z Zamawiającym, j) usuwanie nasadzeń roślin jednorocznych, k) uporządkowanie terenu na jesień, przy dobrym stanie zdrowotnym roślin np. starzec dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym pozostawienie roślin na okres zimowy, l) pielęgnacja trawników i nawierzchni trawiastych poprzez ich systematyczne koszenie najpóźniej po przekroczeniu ok. 15 cm (max wysokość trawy po skoszeniu od 3 do 7 cm) wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Przez sformułowanie systematyczne należy rozumieć niedopuszczenie do wzrostu trawy powyżej 16 cm, m) wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostownie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca, n) wszelkie koszty materiałów, w tym cebule i sadzonki roślin, woda do podlewania kwiatów, nawozy, ziemia oraz sprzęt niezbędny do wykonania usługi ponosi w całości Wykonawca. UWAGA! Letnie obsadzenie rabat i rond powinno być wykonane do dnia 31.05 w każdym roku obowiązywania umowy w sposób gwarantujący roślinom prawidłowy wzrost zgodnie z zał. nr 3. 3) UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Żeromskiego 22 (pow. 0,9ha) - zakres prac przez cały okres trwania umowy: a) codzienne zbieranie i usuwanie odpadów oraz innych zanieczyszczeń, zamiatanie, b) utrzymanie alejek – bieżące usuwanie wyrastającej roślinności, dokonywanie oprysków środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt, c) codzienne otwieranie ogrodu botanicznego o godz. 800 i zamykanie o godz. 1800 , d) bieżące usunięcie gałęzi leżących na alejkach, rabatach, e) bieżące usuwanie liści opadłych z drzew i krzewów z alejek, rabat, f) wiosenne uruchomienie fontanny z montażem pompy po uprzednim odebraniu jej z siedziby Zamawiającego, g) utrzymanie czystości w fontannie, włączanie i wyłączanie fontanny, h) zabezpieczenie fontanny na okres zimowy z demontażem pompy i dostarczeniem jej do siedziby Zamawiającego, i) oczyszczanie, montaż i demontaż dyszy fontanny, j) wykonywanie na bieżąco zabiegów agrotechnicznych związanych z uprawą bylin, różanek, roślin jednorocznych i krzewinek, k) pielenie, spulchnianie gleby, opryski na rabatach kwiatowych i różankach, przycinanie róż i innych roślin, wysiew roślin jednorocznych, podlewanie wszystkich roślin na terenie ogrodu, zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, l) obsadzenie, pielęgnacja i likwidacja nasadzeń jednorocznych wraz z usunięciem roślin, m) pielęgnacja pnączy na pergolach, n) uzupełnianie nasadzeń materiałem roślinnym pozyskanym przez Zamawiającego. UWAGA! Wykaz miejsc montażu i demontażu konstrukcji kwietnikowych na słupach, kwietników stojących oraz rabat kwiatowych i rond zawiera załącznik Nr 2 do umowy. Szczegółowy opis gatunków roślin nasadzanych w konstrukcjach kwietnikowych i na rabatach kwiatowych, rondach zawiera załącznik Nr 3 do umowy. 4) Zakres prac obejmuje również: a) odbiór od Zamawiającego zmagazynowanych konstrukcji kwietnikowych w obustronnie uzgodnionym terminie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, b) transport konstrukcji kwietnikowych do i z miejsca montażu, demontażu na koszt Wykonawcy, c) wykonanie wszelkich innych prac wynikłych w trakcie montażu konstrukcji kwietnikowych, a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJACEGO W ZKARESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników wyznaczonych do wykonywania zamówienia tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kadr Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 (POW. 0,9 HA). Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach