Przetargi.pl
wykonywanie usługi sprzątania w budynku biurowym znajdującym się przy Plac Matejki 12 w Krakowie

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-516 Kraków, ul. Mogilska 1/407
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3931313 , fax. 012 3931169
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie
    ul. Mogilska 1/407 1/407
    31-516 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 3931313, fax. 012 3931169
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP SA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usługi sprzątania w budynku biurowym znajdującym się przy Plac Matejki 12 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynku biurowym znajdującym się przy Plac Matejki 12 w Krakowie. Sprzątanie będzie obejmować pomieszczenia wraz ze wskazaniem powierzchni wymienione w załączniku 1A. zakres wraz z częstotliwością wykonywania sprzątania określono w załączniku A i są częstotliwością przewidywaną przez Zamawiającego, które nie mogą być wykonywane rzadziej. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania sprzątania częściej niż określono w załączniku A Wykonawca niezwłocznie je podejmie zapewniając utrzymanie należytej czystości i porządku. Śmieci i odpady będą wywożone systematycznie. Wykonawca nie może składować śmieci na terenie obiektu lub przyległego terenu. Dodatkowo w okresie zimy Wykonawca powinien usuwać śnieg poprzez jego odgarnięcie z przyległych terenów oraz posypywanie piaskiem gołoledzi. Czynności te powinny zostać wykonane zaraz po opadach lub w czasie, jeżeli opady trwają dłużej, tak by ciągi komunikacyjne utrzymywać wolne od przeszkód.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy usługi, polegające na sprzątaniu budynków biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 każdy i wartości (brutto)każdej usługi co najmniej 50 000,00zł, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 3) spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 3 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 3 usługi polegających na sprzątaniu budynków biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 każdy i wartości (brutto)każdej usługi co najmniej 50 000,00zł; co najmniej 3 dokumenty, o których mowa w części V pkt 4 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 3 usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ - z dokumentu, o którym mowa powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 3) ocena spełnienia warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ, oraz treści oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ) - Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ, wraz z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4) co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane z należytą starannością, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 3 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach