Przetargi.pl
Wykonywanie usługi sprzątania siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61815 Poznań, ul. Ratajczaka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 566 700 , fax. 618 566 788
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu
    ul. Ratajczaka 42655
    61815 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 566 700, fax. 618 566 788
    REGON: 63453373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsa.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi sprzątania siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu. Zakres czynności Pomieszczenia biurowe, pokój narad, sale rozpraw Opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worków Opróżnianie pojemników niszczarek wraz z wymianą worków Ścieranie kurzu z biurek, parapetów, półek, telefonów, lamp biurowych oraz z innych powierzchni wyposażenia biurowego Odkurzanie wykładzin podłogowych oraz ścieranie na sucho listew przypodłogowych Mycie parkietu, konserwacja parkietu Usuwanie wszelkich zabrudzeń z powierzchni szklanych – drzwi przejściowych Czyszczenie klamek, wyłączników świateł, luster Przetarcie wyłączników światła środkami dezynfekującymi Przetarcie i konserwacja drzwi pełnych wewnątrz budynku Usuwanie kurzu z mebli (cała obudowa zewnętrzna) Czyszczenie z kurzu okładzin ściennych w salach rozpraw Pomieszczenia sanitarne Mycie i odkażanie: - umywalek – 42 szt. - sedesów - szt. - pisuarów – 20 szt. - brodzików – 1 szt. - armatury – 42 kpl. Czyszczenie i dezynfekowanie uchwytów szczotek sedesowych oraz obudowy i wkładu Opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worków 35 l. – ok. 30 szt. Przestrzeganie segregacji odpadów zgodnie z zasadami obowiązującymi w siedzibie Zamawiającego Mycie posadzki – gresu Przelewanie kratek kanalizacyjnych Czyszczenie glazury Czyszczenie drzwi Czyszczenie ścianek i drzwi kabin Czyszczenie kompleksowe luster i podajników na mydło, ręczniki i papier toaletowy Mycie koszy na śmieci Czyszczenie spoin między płytkami posadzki Ciągi komunikacyjne: - korytarze - hole - klatki schodowe - strefa wejścia - windy Odkurzanie i mycie posadzek Usuwanie wszelkich zabrudzeń z powierzchni ścianek, drzwi szklanych ( obustronnie) i powierzchni metalowych, powierzchni tablic informacyjnych Utrzymanie czystości wind, usuwanie wszelkich zabrudzeń z podłogi oraz luster Opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worków 60 l. do segregacji odpadów – 4 kpl zestawów po 3 pojemniki. Przestrzeganie segregacji odpadów zgodnie z zasadami obowiązującymi w siedzibie Zamawiającego Przetarcie wyłączników światła Konserwacja posadzek ( w tym schody) Czyszczenie wycieraczek w strefie wejścia do budynku Dokładne mycie i konserwacja drzwi wejściowych Przecieranie poręczy Usuwanie kurzu z obrazów oraz elementów informacyjno –dekoracyjnych Garaż Opróżnianie pojemników na śmieci Zmywanie posadzki Zamiatanie Sprzątanie na zewnątrz budynku: - chodnik przed budynkiem – kostka typu Poz - bruk - teren zewnętrzny – kostka granitowa - elewacja – okładzina kamień kasmire white - kolumny i balustrady zewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej - parapety zewnętrzne - zadaszenie szklane nad wejściem do budynku - wjazd do garażu podziemnego Zamiatanie Usuwanie zanieczyszczeń wokół budynku ( plakaty, ulotki i inne zabrudzenia) Mycie schodów wejściowych do budynku Mycie powierzchni szklanego daszku Bieżąca konserwacja i czyszczenie kolumn wykonanych ze stali nierdzewnej Bieżące usuwanie śniegu oraz błota pośniegowego z: - chodnika przed budynkiem - kopert postojowych - wjazdu na teren parkingu oraz miejsc parkingowych Zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie powierzchni ekologicznymi środkami Pryzmowanie śniegu ( małe pryzmy) w taki sposób, aby nie utrudniać komunikacji Załadunek i wywóz śniegu przy dużych pryzmach Mycie okien i parapetów Zaopatrzenie w środki czystości ( dla około 150 osób) Papier toaletowy biały Ręczniki papierowe (przeznaczenie : toalety - 40 szt., aneksy kuchenne - 15 szt.) Mydło w płynie (środek myjąco – pielęgnujący w sanitariatach) do zamontowanych dozowników Merida Szczotki do sanitariatów Żelowe plastry do muszli WC Środki zapachowe do sanitariatów w aerozolu Serwis dzienny pełniony w godzinach 7:30 – 15:30 Obsługa szatni Przygotowywanie nakryć i naczyń w salach konferencyjnych Sprzątanie i zmywanie naczyń po naradach w pokojach narad i salach konferencyjnych. Utrzymywanie na bieżąco czystości w sanitariatach W miarę potrzeb uzupełnianie brakujących środków czystości oraz ręczników papierowych Uzupełnianie ręczników papierowych w aneksach kuchennych Kontrolowanie i usuwanie zabrudzeń w miejscach ogólnodostępnych, a w szczególności w holach, windach, ciągach komunikacyjnych Permanentne kontrolowanie oraz usuwanie na bieżąco zanieczyszczeń w strefie wejściowej do budynku W strefie wejściowej do budynku wielokrotne kontrolowanie i zmywanie posadzki, a w szczególności usuwanie śladów z błota, deszczu, śniegu Ścisły kontakt bezpośredni lub telefoniczny z pracownikiem Sądu odpowiadającym za utrzymanie czystości w budynku W przypadkach losowych bieżące usunięcie zanieczyszczeń w pomieszczeniach biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74731000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 06 1010 1469 0018 5013 9120 0000, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w sekretariacie zamawiającego w godzinach od 730 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; b) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a ustawy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 2. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1.lit. a-b niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 6.3.1. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – pkt. 6.2.1. lit a) – i) specyfikacji. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 3. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a) – d): 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 4.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach