Przetargi.pl
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GN SZB w 2018 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GN SZB w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 11 obiektach, we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 7 159,74 m2. Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:  w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony - po godzinach pracy,  w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający - w godzinach pracy. Świadczenie usługi w innych godzinach wymaga uzgodnienia z kierownikiem danej jednostki. 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI SPRZĄTANIA Czynności codziennego sprzątania. 1) w pomieszczeniach biurowych (także w archiwum) i salach konferencyjnych:  wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,  konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego),  wycieranie sprzętu komputerowego, AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi dla sprzętu RTV (antystatyczne) i AGD,  mycie na mokro drzwi, ościeżnic wraz z klamkami,  mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,  odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,  wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,  opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów (suche, mokre, papier, metale, szkło, tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji odpadów na podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska - uchwała Nr VI/95/15 Rady Miasta Gdańska z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z 2016 r. poz. 3817 z późn. zm.) - worki zapewnia Wykonawca,  zamiatanie i mycie powierzchni podłogowych (terakota, gres, tarket), 2) w toaletach:  mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,  czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,  czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,  mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,  bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco – zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych (środki zapewnia Wykonawca),  bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia Zamawiający),  opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów (suche, mokre, papier, metale, szkło, tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji odpadów na podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska - uchwała Nr VI/95/15 Rady Miasta Gdańska z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z 2016 r. poz. 3817 z późn. zm.) - worki zapewnia Wykonawca,  wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni. 3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):  wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,  wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,  zamiatanie podłóg,  mycie lamperii i drewnianej obudowy,  mycie powierzchni podłogowych twardych,  mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,  czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,  zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,  opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,  mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCW – przeszklonych),  opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,  zamiatanie i mycie wejść od budynków, schodów zewnętrznych (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) – codziennie w godzinach pracy Zamawiającego (wg potrzeb). Czynności okresowego sprzątania.  mycie kaloryferów – 1 raz w miesiącu,  sprzątanie, mycie na mokro daszków nad wejściami do budynków i wind przy wejściach do budynków - lipiec, wrzesień i listopad,  mycie poręczy przy wejściach do budynków 1 raz w tygodniu,  odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach – 1 raz w miesiącu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,  czyszczenie mechaniczne i froterowanie 2 razy w miesiącu,  woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku – październik,  odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej – 1 raz w miesiącu,  odmrażanie i mycie lodówek – grudzień,  mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby), luksferów w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) wraz z parapetami zewnętrznymi i kratami okiennymi technologią zaproponowaną przez Wykonawcę – w miesiącu październik (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2),  mycie nawiewów okiennych (archiwum) – październik,  odkurzanie i mycie kratek wentylacyjnych – październik,  w okresie zimowym odśnieżanie schodów, daszków nad wejściami do budynków na bieżąco wg potrzeb,  sprzątanie generalne z odsuwaniem mebli – wrzesień/październik,  usuniecie powstałych zabrudzeń ze ścian na bieżąco wg potrzeb,  inne prace porządkowe w budynku i wokół budynku. 4) Pomieszczenia archiwum, magazynowe  sprzątanie bezkurzowo i mycie posadzek – raz w tygodniu (środa* część Gdańskich Nieruchomości),  sprzątanie bezkurzowo i mycie posadzek – dwa razy w tygodniu (poniedziałek* i czwartek* część Urzędu Miasta Gdańska),  mycie regałów -1 raz w miesiącu,  sprzątanie bezkurzowo i mycie posadzek – raz w tygodniu pomieszczenia techniczne (środa*) 5) Pomieszczenia pomocnicze (magazynowe) sprzątanie raz w tygodniu. Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Sprzątanie będzie realizowane również podczas wykonywania robót konserwacyjnych i robót remontowych wg zakresu określonego w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania. UWAGA ! *Jeżeli dzień sprzątania przypada w dzień świąteczny lub jest ustawowo dniem wolnym od pracy, Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania w kolejnym dniu roboczym. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić osoby o łącznym wymiarze 9 pełnych etatów lub minimum 9 osób zatrudnionych, na pełnym etacie, na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej, do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia oraz być niekaralne, fizycznie pełnosprawne i mogące wykonywać prace na wysokości. 4. Wymagania dotyczące aspektów społecznych zgodnie z art. 29 ust. 4 1) Zamawiający, na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których: a) co najmniej 30% zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych stanowią osoby niepełnosprawne, tj. osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności, określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwymi przepisami państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, b) co najmniej 20% zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych stanowią osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, c) co najmniej 20% zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych stanowią osoby do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia. 2) Zamawiający zastrzega, że liczba osób przy wykonaniu zamówienia powinna wynosić, co najmniej 4 osoby, w tym: a) 1 osobę niepełnosprawną, zgodnie z pkt 1a), b) 1 osobę bezrobotną, zgodnie z pkt 1b), c) 2 osoby - do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia, zgodnie z pkt 1c). 5. Opis przedmiotu zamówienia stanowią ­ wykaz obiektów i rodzaj powierzchni do sprzątania w tych obiektach – załącznik nr 1 do SIWZ , ­ wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GN SZB - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.1. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA 1) Okres wymaganego zatrudnienia Okres zatrudnienia winien obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osoby zatrudnione na umowę o pracę (lub umowę równoważną) lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej innej osoby, która będzie wykonywała czynności określone w SIWZ w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania do wglądu oświadczeń i dokumentów (w szczególności kopii umów zawierających imiona i nazwiska osób zatrudnionych) w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli w miejscach realizacji zamówienia w każdym momencie realizacji zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania, tj. w celu weryfikacji rzeczywistego udziału w/w osób przy wykonywaniu zamówienia, gdy złożone oświadczenie będzie budzić wątpliwości Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek składania na koniec każdego miesiąca kalendarzowego oświadczenia o zatrudnieniu, na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osoby o łącznym wymiarze 9 pełnych etatów lub minimum 9 osób zatrudnionych, na pełnym etacie, na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej, wykonujących czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia. a) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. b) Zatrudnienie wymaganych osób przez niepełny miesiąc będzie traktowane, jako niespełnienie wymaganych warunków realizacji zamówienia. Każda z osób zatrudnionych przez niepełny miesiąc będzie traktowana oddzielnie, tj. np. zatrudnienie 1 osoby przez niepełny miesiąc będzie traktowane, jako niewykazanie 1 osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w danym miesiącu, zatrudnienie 2 osób przez niepełny miesiąc będzie traktowane, jako niewykazanie 2 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w danym miesiącu itd. c) W sytuacji powtarzania się przypadków niezatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na podstawie umów o pracę, przez, co najmniej dwa miesiące, Zamawiający będzie traktował, jako nienależyte wykonanie umowy, co może skutkować prawem wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. 1.2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH LUB BEZROBORTNYCH. I. Okres wymaganego zatrudnienia Zatrudnienie osób (minimum 4) niepełnosprawnych, bezrobotnych lub osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia przy realizacji zamówienia powinno trwać od rozpoczęcia terminu realizacji zamówienia do końca upływu terminu realizacji zamówienia, jednak w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną (bezrobotną lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, bezrobotnej lub osoby do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia. Uzupełnienie zatrudnienia winno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca od daty ustania stosunku pracy. II. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli. a) Sposób dokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonujących usługę będącą przedmiotem zamówienia odbywać się będzie poprzez ewidencjonowanie przez danego wykonawcę czasu pracy osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia ze wskazaniem czynności, które były wykonywane przez te osoby. b) W trakcie realizacji umowy wykonawca obowiązany jest do comiesięcznego raportowania czasu pracy osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. c) Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie zamawiającego będzie przedstawiał umowy o pracę lub inne umowy równoważne zawarte z osobami niepełnosprawnymi, bezrobotnymi lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia wykonującymi usługi dotyczące przedmiotowego postępowania oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające status tych osób. III. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w w/w zakresie. a) W razie niewywiązywania się z wymagań w zakresie zatrudniania osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia, o czym mowa wyżej, wykonawca zobowiązuje się zapłacić zamawiającemu karę umowną w wysokości 2% wartości umowy. b) W przypadku niewywiązania się z wymagań dotyczących zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia, zamawiającemu przysługuje także prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w ofercie ilość osób niepełnosprawnych zatrudnionych na umowy o pracę lub umowy równoważnej Minimalna ilość osób niepełnosprawnych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej wynosi 1. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w ofercie ilość osób bezrobotnych zatrudnionych na umowy o pracę lub umowy równoważnej. Minimalna ilość osób bezrobotnych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej wynosi 1. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 6. Podać w ofercie ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracę, bez zatrudnienia zatrudnionych na umowy o pracę lub umowy równoważnej. Minimalna ilość osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej niż może być mniejsza niż 2. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 7. Podać w złożonej ofercie doświadczenie wykonawcy w realizacji prowadzenie programów aktywizacji zawodowej zgodnie z pkt 18 SIWZ ppkt 5. 8. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu, na miejsce wykonania usługi w okresie zimowym i w przypadku wystąpienia awarii, od zgłoszenia. 9. Złożyć “Formularz cenowy”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 10. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 13 ppkt. 2-5 SIWZ. 11. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 12. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach