Przetargi.pl
wykonywanie usługi sprzątania oraz prac konserwatorskich w obiekcie LOW NFZ w Zielonej Górze oraz w obiekcie Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp

Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 9B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3287660 , fax. 068 3287657
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Podgórna 9B 9B
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3287660, fax. 068 3287657
    REGON: 01544738200093
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usługi sprzątania oraz prac konserwatorskich w obiekcie LOW NFZ w Zielonej Górze oraz w obiekcie Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonywanie usługi sprzątania oraz prac konserwatorskich w obiekcie LOW NFZ w Zielonej Górze oraz w obiekcie Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp Postępowanie prowadzone jest w częściach a)I część zamówienia - wykonywanie usługi sprzątania oraz prac konserwatorskich w obiekcie LOW NFZ w Zielonej Górze: - powierzchnia przeznaczona do sprzątania: około 2 286,43 m2, - powierzchnia jednostronna okien do czyszczenia: około 521,80 m2, - powierzchnia jednostronna trudnodostępnych okien witrynowych na klatce schodowej, wymagających uprawnień do pracy na wysokości: około 44,00 m2, - powierzania terenu zewnętrznego: około 1 490,00 m2. b)II część zamówienia - wykonywanie usługi sprzątania oraz prac konserwatorskich w obiekcie Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp: - powierzchnia przeznaczona do sprzątania: około 490,50 m2, - ilość okien do czyszczenia: 40 szt., - powierzania terenu zewnętrznego: około 536,37 m2 . W II części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości zgodnie z poniższym zestawieniem: a) I część zamówienia: 7 150,00 zł b) II część zamówienia: 1 100,00zł Wykonawca składający ofertę na więcej, niż jedną część zamówienia winien wpłacić wadium w łącznej kwocie odpowiadającej sumie kwot przypadających na poszczególne części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki określone w art. 22.ust. 1 Ustawy Pzp. Są to Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24.ust. 1. pkt. 1-10 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w załączniku nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-zielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach