Przetargi.pl
wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie).

Urząd Skarbowy w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, Plac Mickiewicza 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6973143 w. 136 , fax. 0-23 6973508
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Działdowie
    Plac Mickiewicza 26 26
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-23 6973143 w. 136, fax. 0-23 6973508
    REGON: 13000579000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie: a)sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni użytkowych w dwóch budynkach, o łącznej powierzchni 1004m2, w tym: powierzchnia w budynku przy Placu Mickiewicza 26 wynosi 741m2, powierzchnia w budynku przy Placu Biedrawy 1 wynosi 263m2, - budynki położone obok siebie, b)powierzchnia do sprzątania codziennie (od poniedziałku do piątku) 265m2, c)powierzchnia do sprzątania trzy razy w tygodniu 528m2, d)powierzchnia do sprzątania raz w tygodniu 51m2, e)powierzchnia do sprzątania raz w roku 160m2, f)codzienne zamiatanie i usuwanie nieczystości w tym odśnieżanie i usuwanie lodu, posypywanie piaskiem i solą na chodnikach wokół budynków Urzędu Skarbowego i schodach zewnętrznych, łączna powierzchnia chodników - 165m2, w tym przy Placu Mickiewicza 26 ok. 100m2, przy Placu Biedrawy 1 ok. 65m2. g)sprzątanie pomieszczeń biurowych wykonywane przez dwóch pracowników po ? etatu. h)sprzątanie chodników wokół budynków, codziennie, przez jednego pracownika przez około 30 minut dziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ustawy, e) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem od co najmniej 2 lat (licząc od terminu składania ofert), f) wykonali w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata, co najmniej 3 usługi sprzątania o wartości minimum 3.000 zł. (trzy tysiące złotych) netto/za miesiąc każda, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 50.000zł. 2) W oparciu o powyższe dokumenty, spełnienie warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz świadczonych usług o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia w obiektach użyteczności publicznej wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.- załączniku nr 4 do SIWZ, e) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50.000zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) podpisany druk oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3 do SIWZ, g) pełnomocnictwa osób podpisujących dokumenty związane z zamówieniem publicznym, określające rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.is.gov.pl/2804
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach