Przetargi.pl
Wykonywanie usługi przewozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół specjalnych, gimnazjów, szkoły podstawowej, przedszkola publicznego oraz OREW w Żorach w okresie od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.

Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Wyzwolenia 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2124277, 2124436 , fax. 032 2124277, 2124436
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu
    ul. Wyzwolenia 2 2
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 2124277, 2124436, fax. 032 2124277, 2124436
    REGON: 27208695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi przewozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół specjalnych, gimnazjów, szkoły podstawowej, przedszkola publicznego oraz OREW w Żorach w okresie od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka), do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej nr 18 (z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie, Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, z Suszca- Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach w okresie od 02.01.2014r. do 31.12.2014r. w dniach nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego 2013/2014 i 2014/2015 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 3)Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań: a) ZADANIE nr 1 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, do Szkoły Podstawowej nr 18 (z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie, Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2013/2014 i roku szk. 2014/2015. Dowóz na godzinę 8:00- 8:30, powrót po skończonych zajęciach ok. godz. 15:20 - 15:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2013/2014: Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie - 20 uczniów, Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach - 1 uczeń, Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie - 2 uczniów, Przedszkole Publiczne nr 21 w Pszczynie - 1 dziecko, RAZEM 24 uczniów Liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2014r. ( rok szkolny 2014/2015), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Wykaz adresów dowożonych dzieci wraz z wyszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 12 do niniejszej specyfikacji. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (z oddziałami integracyjnymi) oraz do Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie( grupa specjalna) zapewnia WYKONAWCA. Opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia ZAMAWIAJĄCY. W przypadku niewykonania kursu pełnego dowozu dziecka do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach- Dziedzicach z powodu jego nieobecności, stawka za 1 kurs przewozu zostanie pomniejszona o 10 % . W przypadku nie wykonania tylko kursu dowozowego lub odwozowego do tej placówki, stawka ta zostanie pomniejszona o 5%. b) ZADANIE nr 2 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2013/2014 i roku szkolnego 2014/ 2015, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów Szkoła, Mizerów PGR - do Gimnazjum Publicznego w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Kryrach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Kryry. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość uczniów przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2013/2014 - 48 uczniów b) w roku szkolnym 2014/2015 - 48 uczniów Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 12. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia WYKONAWCA. c) ZADANIE nr 3 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2013/2014 i roku szkolnego 2014/2015, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Radostowicach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość uczniów przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2013/2014 - 54 uczniów b) w roku szkolnym 2014/2015 - 60 uczniów Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 12. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia WYKONAWCA. d) ZADANIE nr 4 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2013/2014 i roku szkolnego 2014/2015, tj od 02 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014r. Informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i u dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: - w roku szkolnym 2013/2014 - 9 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - w roku szkolnym 2013/2014 nie przewiduje się przewozu dzieci do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu - w roku szkolnym 2014/ 2015 - 8 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - w roku szkolnym 2014/2015 - 1 dziecko do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu W przypadku dzieci 5 i 6 - letnich uczęszczających z Branicy, spełniających obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Suszcu, liczba dzieci na tej trasie może ulec zmianie. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 12. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia WYKONAWCA. e) ZADANIE nr 5 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2013/2014 i roku szk. 2014/2015. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2014r. (rok szkolny 2014/2015) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 ??, powrót po zakończonych zajęciach około godz. 15 ??. Wykaz adresów dzieci (miejsc zamieszkania) zawiera Załącznik Nr 12. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu zapewnia WYKONAWCA. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 4. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2014/2015 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2014r. UWAGA : Szczegółowe adresy dzieci dojeżdżających do szkół specjalnych będą do dyspozycji Wykonawcy po podpisaniu umowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 60.10.00.00 - 9 Usługi w zakresie transportu drogowego, CPV 60.13.00.00 - 8 - usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium ne jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach