Przetargi.pl
Wykonywanie usługi przewozu dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach -Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach oraz z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału O Przedszkola w Suszcu w okresie od 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r.

Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Wyzwolenia 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2124277, 2124436 , fax. 032 2124277, 2124436
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu
    ul. Wyzwolenia 2 2
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 2124277, 2124436, fax. 032 2124277, 2124436
    REGON: 27208695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi przewozu dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach -Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach oraz z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału O Przedszkola w Suszcu w okresie od 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania: 1) ZADANIE nr 1 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2009/2010 i roku szk. 2010/2011. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2009/2010 a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie - 21 uczniów b) Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 Czechowice - Dziedzice - 1 uczeń c) Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałem integracyjnym) w Pszczynie - 1 uczeń ____________________________________ RAZEM 23 uczniów Liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 20010r. ( rok szkolny 2010/2011) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu gminy Suszec. Wykaz adresów dowożonych dzieci wraz wyszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. Opiekuna ( osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych w Pszczynie a także do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (oddziałem integracyjnym) zapewnia WYKONAWCA. Natomiast opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkól Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia - ZAMAWIAJACY 2) ZADANIE nr 2 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2009/2010 i roku szkolnego 2010/ 2011 począwszy od przystanku Mizerów - Borki a następnie Mizerów szkoła, Mizerów PGR - do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na drugi odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2009/2010 - 68 uczniów b) w roku szkolnym 2010/2011 - 72 uczniów Wykaz adresów dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 3 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na koszt własny. 3) ZADANIE nr 3 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2009/2010i roku szkolnego 2010/2011 począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. . Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2009/2010 - 35 uczniów b) w roku szkolnym 2010/ 2011 - 34 uczniów Wykaz adresów dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 4 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na koszt własny. 4) ZADANIE nr 4 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej uczniów Suszcu oraz dzieci oddziału O z Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: a) w roku szkolnym 2009/2010 - 4 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - 2 dzieci do oddziału O Przedszkola Publicznego w Suszcu ----------------------------- Razem 6 dzieci b) w roku szkolnym 2010/ 2011 - 5 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - 2 dziecko do oddziału O Przedszkola Publicznego w Suszcu -------------------------------- Razem 7 dzieci Wykaz adresów dzieci ( miejsc zamieszkania) dowożonych z Suszca - Branicy do Szkoły podstawowej w Suszcu oraz do oddziału O Przedszkola w Suszcu zawiera załącznik Nr 4a do niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewnia opiekuna dowożonych uczniów na całej trasie przewozu Trasa przewozu obejmuje: Przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( wysepka przy skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu na godz. 7:45. i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych i przedszkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2009/2010 i roku szkolnego 2010/2011 w placówkach feryjnych i nie feryjnych, tj od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 r. Informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole i przedszkolu w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy. 5) spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy. - za posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający uzna posiadanie aktualnej Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób. - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia i niezbędnej wiedzy zamawiający uzna wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na dane zadania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi były wykonywane należycie. - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału technicznego, zdolnego do wykonania zamówienia publicznego Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę sprzętu transportowego przeznaczonego do przewozu osób lub gdy Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu transportowego na wykonanie zamówienia publicznego. Wymogi techniczne oraz zakres niezbędnego wyposażenia i oznaczenia,określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. Nr 32, poz. 262 ze zm.) Liczba miejsc musi przewyższać liczbę dowożonych uczniów oraz musi zapewniać miejsca siedzące dla opiekuna. Pojazdy powinny być oznaczone i przystosowane zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i wymogami MEN ( gimbusy) Wykonawca powinien przedstawić sprzęt do przewozu osób, dostosowany do przewozu osób zgodnie z w/w przepisami - wymagane minimum 2 pojazdy na dane zadanie ( busy, autobusy) o liczbie miejsc przekraczających ilość uczniów do przewozu, wraz z opiekunami na dane zadanie. Sprzęt do przewozu powinien być sprawny technicznie i posiadać aktualne badania techniczne oraz posiadać ubezpieczenie OC i NW. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg. formuły spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki wymienione w powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodnie Zał. Nr 5, 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i istotnych postanowieniach umowy - Zał. Nr 6. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca jest spółką cywilną do oferty należy dołączyć wypis z umowy spółki cywilnej celem udokumentowania sposobu reprezentowania spółki. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie ma w tym wypadku par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. - W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem z podpisem notarialnie poświadczonym. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób (potwierdzonego za zgodność z oryginałem z aktualną datą) 6) Wykaz posiadanego sprzętu transportowego( autobusy, busy), którym dysponuje do przewozu osób na dane zadanie, wraz z podaniem zarejestrowanych miejsc, typ i rodzaj pojazdu, zgodnie ze wzorem - Zał. Nr 7. 7) Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz kserokopie ich ubezpieczenia (OC, NW potwierdzone za zgodność z oryginałem z aktualną datą. 8) Oświadczenia o zapewnieniu łączności telefonicznej z pojazdem przewożącym uczniów (podać numer telefonu komórkowego) - zgodnie z wzorem Zał. Nr 8. 9) Oświadczenie o przygotowaniu pojazdu do przewozu zgodnie z warunkami technicznymi i wymaganiami MEN ( kolorystyka ,napisy, zabezpieczenia) - zgodnie wzorem Zał. Nr 9. 10) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług transportowych przewozu uczniów - zgodnie z wzorem Zał. Nr 10. wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (referencje) 11) Podpisane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy - zgodnie z wzorem Zał. Nr 11. Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 3; 5; 7 można załączyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli kopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem z podpisem osoby udzielającej pełnomocnictwa notarialnie poświadczonym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach