Przetargi.pl
Wykonywanie usługi prokuratorskiego przewozu zwłok dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek terenowych.

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-101 Bydgoszcz, ul. Farna 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3477516
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Farna 6 6
    85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3477516
    REGON: 00000028200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi prokuratorskiego przewozu zwłok dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług prokuratorskiego przewozu zwłok w układzie zadaniowym, na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Bydgoszczy, na zlecenie poszczególnych Prokuratur Rejonowych, zgodnie z właściwością , i tak: 1. dla Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ dla części miasta Bydgoszcz, położonej po lewej stronie rzeki Brdy, oraz gmin Dąbrowa Chełmińska, Dobrcz, Koronowo i Osielsko, 2. dla Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Południe dla części miasta Bydgoszcz, położonej po prawej stronie rzeki Brdy oraz gmin Białe Błota, Nowa Wieś Wielka i Solec Kujawski, 3. dla Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu dla miasta Inowrocław oraz gmin Dąbrowa Biskupia, Gniewkowo, Inowrocław, Janikowo, Kruszwica, Pakość, Rojewo i Złotniki Kujawskie, 4. dla Prokuratury Rejonowej w Mogilnie dla miasta Mogilna oraz gmin Dąbrowa, Jeziora Wielkie, Mogilno i Strzelno, 5. dla Prokuratury Rejonowej w Szubinie dla miasta Szubina oraz gmin Barcin, Gąsawa, Janowiec Wielkopolski, Kcynia, Łabiszyn, Rogowo, Szubin i Żnin, 6. dla Prokuratury Rejonowej w Nakle n. Notecią dla miasta Nakła oraz gmin Mrocza, Nakło, Sadki i Sicienko, 7. dla Prokuratury Rejonowej w Świeciu n. Wisłą dla miasta Świecia oraz gmin Bukowiec, Dragacz, Drzycim, Jeżewo, Lniano, Nowe, Osie, Pruszcz, Świecie, Świekatowo i Warlubie, 8. dla Prokuratury Rejonowej w Tucholi dla miasta Tucholi oraz gmin Cekcyn, Gostycyn, Kamień Krajeński, Kęsowo, Lubiewo, Sępólno Krajeńskie, Sośno, Śliwice, Tuchola i Więcbork. Powyższa numeracja stanowi również numerację poszczególnych części zamówienia - zamówienie jest podzielone na 8 zadań. Celem zamówienia jest wybranie podmiotów gospodarczych i zawarcie umów na wykonywanie świadczenia usługi prokuratorskiego przewozu zwłok, w zakresie: - dojazdu na miejsce zdarzenia, - odbioru zwłok z miejsca zdarzenia, na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia odbioru zwłok wydanego przez właściwego prokuratora, - dowozu zwłok na miejsce przechowywania, - przechowywania zwłok do czasu wykonania czynności prokuratorskich, - dostarczenia zwłok na miejsce czynności wskazane przez prokuratora, przy czym, w celu obniżenia kosztów, zwłoki powinny być przechowywane w miejscu wykonywania czynności prokuratorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przewozu zwłok. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.2. 5.1.3.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.3. 5.1.3.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.3. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: w przypadku, gdy Wykonawca posiada własną chłodnię powinien złożyć uwierzytelnioną kopię dokumentu, potwierdzającą fakt jej posiadania, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca chłodni nie posiada - złożyć powinien uwierzytelnioną kopię umowy dotyczącą warunków przechowywania zwłok. 6.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.1. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 6.4. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.3.2. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) 4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach