Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi polegającej na administrowaniu giełdą samochodowo-towarową przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na administrowaniu giełdą samochodowo-towarową przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze. Zakres zadań przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę obejmuje: 1. Organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy giełdy samochodowo-towarowej zgodnie z obowiązującym Regulaminem targowisk miejskich w Jeleniej Górze, 2. Wyznaczanie miejsc do handlu i ich oznaczanie- bez możliwości ustawienia stałych stoisk handlowych, 3. Bieżące utrzymywanie porządku i czystości na terenie giełdy: a) sprzątanie i wywóz nieczystości z terenu giełdy, b) usuwanie na bieżąco nieczystości z rowów melioracyjnych, c) wykaszanie skarp, d) pielęgnowanie i przycinanie żywopłotu wzdłuż ogrodzenia, e) zimowe utrzymanie terenu giełdy ( odśnieżanie, zwalczanie śliskości przez posypywanie piaskiem i solą), 4. Utrzymywania w sprawności infrastruktury technicznej giełdy, w tym elementów ogrodzenia, bram wjazdowych i furtek, podjazdów, nawierzchni, 5. Ponoszenie kosztów związanych z funkcjonowaniem giełdy (m.in. energia elektryczna, woda, wywóz nieczystości), 6. Organizowanie ruchu pieszego i kołowego uwzględniając bezpieczeństwo korzystających z giełdy, 7. Bieżące i aktualne informowanie kupców o regulaminie, opłatach, przepisach sanitarnych i p. pożarowych (na tablicach ogłoszeń oraz za pośrednictwem radiofonii), 8. Udostępnianie terenu giełdy ( w inne dni niż handlowe) do przeprowadzania imprez organizowanych przez inne jednostki, na warunkach odrębnie ustalonych , w tym dla Miasta Jeleniej Góry nieodpłatnie, 9. Zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i przedłożenia ich Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawcy zostanie jednocześnie powierzona funkcja inkasenta opłaty targowej z wynagrodzeniem 18,5 % od zainkasowanych wpływów w wymiarze miesięcznym. Do zadań inkasenta należy: a) pobór opłaty targowej, zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Miejskiej Jeleniej Góry, w sprawie opłaty targowej na terenie giełdy i terenach bezpośrednio przyległych ( w tym na pobliskich parkingach) niezależnie od formy własności gruntu, b) dokonywanie wpłat 100 % zainkasowanych wpływów z opłaty targowej do kasy Urzędu lub na konto Urzędu Miasta, w cyklu cotygodniowym- w każdy wtorek a jeżeli termin płatności wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, w pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu; niedotrzymanie terminu wpłat będzie skutkować naliczeniem odsetek za zwłokę wg. stopy obowiązującej dla zaległości podatkowych, c) sporządzanie miesięcznych raportów o wysokości pobranej opłaty targowej, wynikającej ze sprzedanych bloczków opłaty targowej w terminie do 10-tego każdego miesiąca. 10. Podstawowe dane dotyczące giełdy: Lokalizacja: Giełda samochodowo-towarowa przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze, położona na działce nr 3 obręb Cieplice AM 2 Powierzchnia: 18. 349 m? Charakterystyka: - handel prowadzony jest wyłącznie w niedzielę, w godzinach od 6.00 do 16.oo - charakter handlu mieszany: na straganach i na stołach, z asortymentem głównie przemysłowym, - przybliżona liczba stoisk: ok. 350 na terenie samej giełdy ( bez stoisk na przyległych działkach) - teren giełdy ogrodzony, wyposażony w toalety. 11. Powierzchnia terenów przyległych 9.400 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było zarządzanie giełdami, targowiskami oraz wszelkiego rodzaju placami targowymi i podobnymi obiektami przez okres minimum jednego roku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), oświadczenie o niekaralności, oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDNYKAMI I LOKALAMI STANOWIĄCYMI WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA
Dodano: 2016-07-19 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS, PZU w Oleśnicy przy ul.Lwowskie 34-38
Dodano: 2015-03-27 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa oraz nieruchomościami Skarbu Państwa zabudowanymi, będącymi pustostanami
Dodano: 2014-07-15 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.06.2014r. do 31.01.2016r.
Dodano: 2014-04-11 - Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-03-18 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.07.2014r. do 31.12.2015r.
Dodano: 2014-03-12 - wybór operatora obiektu na Jamrozowej Polanie
Dodano: 2013-09-25 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością przy ul. Lwowskiej 34-38 w Oleśnicy, wraz z terenami przylegającymi do budynku
Dodano: 2013-05-10 - Administrowanie obiektem rekreacyjnym na Czarnym Stawie w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2012-06-12 - Ochrona i administrowanie parkingami dozorowanymi przy ulicy Żurawiej i Krupińskiego w Lubinie
Dodano: 2012-05-21