Przetargi.pl
Wykonywanie usługi polegającej na administrowaniu giełdą samochodowo-towarową przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi polegającej na administrowaniu giełdą samochodowo-towarową przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na administrowaniu giełdą samochodowo-towarową przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze. Zakres zadań przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę obejmuje: 1. Organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy giełdy samochodowo-towarowej zgodnie z obowiązującym Regulaminem targowisk miejskich w Jeleniej Górze, 2. Wyznaczanie miejsc do handlu i ich oznaczanie- bez możliwości ustawienia stałych stoisk handlowych, 3. Bieżące utrzymywanie porządku i czystości na terenie giełdy: a) sprzątanie i wywóz nieczystości z terenu giełdy, b) usuwanie na bieżąco nieczystości z rowów melioracyjnych, c) wykaszanie skarp, d) pielęgnowanie i przycinanie żywopłotu wzdłuż ogrodzenia, e) zimowe utrzymanie terenu giełdy ( odśnieżanie, zwalczanie śliskości przez posypywanie piaskiem i solą), 4. Utrzymywania w sprawności infrastruktury technicznej giełdy, w tym elementów ogrodzenia, bram wjazdowych i furtek, podjazdów, nawierzchni, 5. Ponoszenie kosztów związanych z funkcjonowaniem giełdy (m.in. energia elektryczna, woda, wywóz nieczystości), 6. Organizowanie ruchu pieszego i kołowego uwzględniając bezpieczeństwo korzystających z giełdy, 7. Bieżące i aktualne informowanie kupców o regulaminie, opłatach, przepisach sanitarnych i p. pożarowych (na tablicach ogłoszeń oraz za pośrednictwem radiofonii), 8. Udostępnianie terenu giełdy ( w inne dni niż handlowe) do przeprowadzania imprez organizowanych przez inne jednostki, na warunkach odrębnie ustalonych , w tym dla Miasta Jeleniej Góry nieodpłatnie, 9. Zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i przedłożenia ich Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawcy zostanie jednocześnie powierzona funkcja inkasenta opłaty targowej z wynagrodzeniem 18,5 % od zainkasowanych wpływów w wymiarze miesięcznym. Do zadań inkasenta należy: a) pobór opłaty targowej, zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Miejskiej Jeleniej Góry, w sprawie opłaty targowej na terenie giełdy i terenach bezpośrednio przyległych ( w tym na pobliskich parkingach) niezależnie od formy własności gruntu, b) dokonywanie wpłat 100 % zainkasowanych wpływów z opłaty targowej do kasy Urzędu lub na konto Urzędu Miasta, w cyklu cotygodniowym- w każdy wtorek a jeżeli termin płatności wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, w pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu; niedotrzymanie terminu wpłat będzie skutkować naliczeniem odsetek za zwłokę wg. stopy obowiązującej dla zaległości podatkowych, c) sporządzanie miesięcznych raportów o wysokości pobranej opłaty targowej, wynikającej ze sprzedanych bloczków opłaty targowej w terminie do 10-tego każdego miesiąca. 10. Podstawowe dane dotyczące giełdy: Lokalizacja: Giełda samochodowo-towarowa przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze, położona na działce nr 3 obręb Cieplice AM 2 Powierzchnia: 18. 349 m? Charakterystyka: - handel prowadzony jest wyłącznie w niedzielę, w godzinach od 6.00 do 16.oo - charakter handlu mieszany: na straganach i na stołach, z asortymentem głównie przemysłowym, - przybliżona liczba stoisk: ok. 350 na terenie samej giełdy ( bez stoisk na przyległych działkach) - teren giełdy ogrodzony, wyposażony w toalety. 11. Powierzchnia terenów przyległych 9.400 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było zarządzanie giełdami, targowiskami oraz wszelkiego rodzaju placami targowymi i podobnymi obiektami przez okres minimum jednego roku Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), oświadczenie o niekaralności, oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach