Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania w czystości obiektów Urzędu Miasta Bolesławiec: ratusza przy ul. Rynek 41, biurowca przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu oraz Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6 w Bolesławcu (CWP)

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania w czystości obiektów Urzędu Miasta Bolesławiec: ratusza przy ul. Rynek 41, biurowca przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu oraz Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6 w Bolesławcu (CWP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest zakres zadań Wykonawcy polegających na sprzątaniu, obejmujący stałe wykonywanie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec: 1.1 Ratusz przy ul. Rynek 41, 1.2 biurowiec przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1, 1.3 Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6, 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy wraz ze standardem wykonywania usług, zawarty jest w załącznikach do umowy Nr A, B, C i D (zakresy czynności, harmonogramy i standard sprzątania), stanowiących integralną część umowy, tj.: 2.1 załącznik Nr A - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w RATUSZU - Rynek 41; 2.2 załącznik Nr B - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w BIUROWCU - pl. marsz. J. Piłsudskiego 1; 2.3 załącznik Nr C - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w Centrum Wspierania Przedsiębiorczości (CWP) przy Al. Wojska Polskiego 6; 2.4 załącznik Nr D - Częstotliwość zakres sprzątania w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec i potwierdzanie wykonania - standard. 3. Jeżeli Zamawiający wyrazi taką potrzebę, Wykonawca jest zobowiązany do sprzątania w trybie awaryjnym, w tym w dni wolne od pracy, jeżeli wymagać tego będzie sytuacja - np. po robotach remontowych, czy w następstwie nieprzewidzianych okoliczności - a czynności sprzątania będą częściowym powtórzeniem zakresu czynności określonych w załącznikach do umowy Nr A, B i C oraz będą wykonywane zgodnie ze standardem określonym w załączniku nr D do umowy. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany przez Wykonawcę w zakresie i w sposób zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz z ofertą Wykonawcy, stanowiącymi integralne części niniejszej umowy. 5. Szacunkowa powierzchnia sprzątania w poszczególnych obiektach, harmonogram, zakres czynności ze szczegółowym określeniem częstotliwości, uzgadnianie terminów i potwierdzanie wykonania niektórych usług są zawarte w załącznikach Nr A, B, C i D do umowy. 6. W dwóch obiektach (biurowiec, Ratusz), znajdują się w trzy pokoje socjalne (jadalnie) wyposażone w meble kuchenne, skrytkowe szafki śniadaniowe plastikowe, krzesła, stoliki oraz sprzęty (3 lodówki, 3 mikrofalówki, czajniki elektryczne i inne: pojemniki na środki sanitarne, tacki, itp.), 22 toalety i ok. 110 koszy na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych i zero groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=92812
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach