Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania w czystości obiektów Urzędu Miasta Bolesławiec: ratusza przy ul. Rynek 41, biurowca przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu oraz Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6 w Bolesławcu (CWP)

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania w czystości obiektów Urzędu Miasta Bolesławiec: ratusza przy ul. Rynek 41, biurowca przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu oraz Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6 w Bolesławcu (CWP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia (CPV-90.91.12.00-8, 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9) będzie wykonywanie w okresie dwóch lat od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2015 r., usług kompleksowego utrzymania w czystości w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec: Ratusza przy ul. Rynek 41, biurowca przy pl. marsz. J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu oraz Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 6 w Bolesławcu (CWP), w sposób sprawny, dokładny i terminowy. 2. Szacunkowa powierzchnia sprzątania w poszczególnych obiektach, harmonogram, zakres czynności ze szczegółowym określeniem częstotliwości, uzgadnianie terminów i potwierdzanie wykonania niektórych usług w każdym z obiektów Urzędu Miasta Bolesławiec określono odpowiednio w załącznikach: - załącznik Nr A - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w RATUSZU - Rynek 41, - załącznik Nr B - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w BIUROWCU - pl. marsz. J. Piłsudskiego 1, - załącznik Nr C - Harmonogram i zakres czynności sprzątania w Centrum Wspierania Przedsiębiorczości (CWP) przy Al. Wojska Polskiego 6, - załącznik Nr D - Częstotliwość zakres sprzątania w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec i potwierdzanie wykonania - standard. 2.1 W dwóch obiektach (biurowiec, Ratusz), znajdują się w trzy pokoje socjalne (jadalnie) wyposażone w meble kuchenne, skrytkowe szafki śniadaniowe plastikowe, krzesła, stoliki oraz sprzęty (3 lodówki, 3 mikrofalówki, czajniki elektryczne i inne: pojemniki na środki sanitarne, tacki, itp.), 22 toalety i ok. 110 koszy na śmieci. 3. Zamawiający podzielił te usługi na dwie kategorie ze względu na częstotliwość ich wykonywania: 1) powtarzające się codziennie oraz powtarzające z inną częstotliwością, 2) wykonywane sporadycznie, kilka razy w roku, obejmujące mycie okien i pranie firan w ratuszu, pranie wykładzin dywanowych, doczyszczanie mechaniczne powierzchni podłóg oraz nakładanie powłok nabłyszczających i antypoślizgowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sprzątania w trybie awaryjnym, w tym w dni wolne od pracy, jeżeli Zamawiający wyrazi taką potrzebę i wymagać tego będzie sytuacja - np. po robotach remontowych, czy w następstwie nieprzewidzianych okoliczności - a czynności sprzątania będą częściowym powtórzeniem zakresu czynności określonego w załącznikach do umowy Nr A, B i C oraz będą wykonywane zgodnie ze standardem określonym w załączniku nr D do umowy. 4.1 Konieczność sprzątania w trybie awaryjnym z określeniem jego zakresu, każdorazowo będzie zgłaszana i uzgadniana z Wykonawcą przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 6 900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych i zero groszy). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; -kwotę gwarancji; -termin ważności gwarancji; -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.6.1 Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na otwarcie ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określonego w ust. XIV SIWZ; 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 8. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 9. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70177
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach