Przetargi.pl
Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu : Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabce Józefpolskie

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu : Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabce Józefpolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Określenie zamierzenia inwestycyjnego podlegającego obsłudze przez Inżyniera Kontraktu (dalej - Wykonawca).

    Zamierzeniem inwestycyjnym, które będzie podlegało nadzorowi Wykonawcy jest: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabcach Józefpolskich w Gminie Mszczonów.

    Modernizacja ma na celu dostosowanie procesów technologicznych do aktualnych wymagań dotyczących jakości ścieków oczyszczonych odprowadzanych do odbiornika oraz unowocześnienie rozwiązań technicznych dla eliminacji uciążliwych prac ręcznych. Istniejąca oczyszczalnia wymaga wymiany urządzeń wyposażenia technologicznego oraz budowy nowego węzła przeróbki osadu. W celu usprawnienia pracy oczyszczalni w ramach projektu założono także wprowadzenie nowych urządzeń wstępnego, mechanicznego oczyszczania - krata gęsta i piaskownik, dzięki którym wyeliminowany zostanie etap uciążliwych prac ręcznych.

    Modernizacja części biologicznej oczyszczalni polegać będzie na dobudowaniu osadnika wtórnego i wprowadzeniu procesu osadu czynnego z nitryfikacją, denitryfikacją, usuwaniem związków węgla oraz biologiczną defosfatacją.

    Szczegółowy zakres prac części ściekowej obejmuje: Punkt zlewni fekalii, zbiornik retencyjny fekalii, zblokowane urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków, w skład którego wchodzą krata gęsta z prasą do skratek i piaskownik z mechanicznym transportem piasku, osadnik wstępny prostokątny, reaktory biologiczne RB-l i RB-2 (adaptacja istniejących komór napowietrzania), osadnik wtórny radialny OWT-3, modernizacja istniejących osadników wtórnych OWT- 1 i OWT-2, modernizacja istniejącej pompowni ścieków, pompownia ścieków oczyszczonych (wody technologicznej), zwężka pomiarowa na odpływie ścieków oczyszczonych.

    W części osadowej nastąpi modernizacja pompowni osadu wstępnego, remont grawitacyjnego zagęszczacza osadu, modernizacja istniejącej pompowni recyrkulacji osadu, zbiornika retencyjnego osadu dowożonego, stacji mechanicznego odwadniania i higienizacji osadu, biofiltra. W pompowni głównej ścieków nastąpi wymiana wyposażenia technologicznego: pomp, armatury i rurociągów. W procesie oczyszczania ścieków, po modernizacji oczyszczalni zostaną zamontowane najnowsze technologie informatyczne sterujące wieloma urządzeniami, dzięki którym wyeliminowana zostanie konieczność ich ręcznej obsługi. Będą to m.in. zasuwy i zawory wyposażone w siłowniki elektryczne sterowane przy pomocy lokalnych paneli sterujących.

    Dodatkowo przewiduje się wykonanie robót remontowych i adaptacyjnych polegających na przebudowie kotłowni (wymiana kotłów), remoncie budynku technicznego wraz z budową przyłącza wodociągowego, budynku rozdzielni elektrycznej, budynku dmuchaw, a także remont otoczenia oczyszczalni.

    Gmina Mszczonów posiada niezbędne prawomocne pozwolenie na rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków wydane przez Starostę Żyrardowskiego. Szczegółowy opis i zakres wykonania robót budowlanych zawiera komplet dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi projekt architektoniczno - budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), a także Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i jej załączniki dla wykonywania robót budowlanych, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=103

    2. Przedmiot zamówienia.

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w realizacji zadania pn.:

    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabce Józefpolskie

    3. Opis przedmiotu zamówienia.

    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu polegających na kompleksowej obsłudze inwestycji, a w szczególności obejmującej organizację, nadzór, koordynację, nadzór finansowy wraz z rozliczeniem inwestycji i zakończeniem całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabce Józefpolskie.

    2) Usługa będzie polegała również na nadzorowaniu i rozliczaniu oraz sprawozdawczości z przebiegu realizacji inwestycji, pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

    3) Wykonawca będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymaganiami i wytycznymi zawartymi w SIWZ.

    4) Wykaz głównych zadań Wykonawcy przedstawiony w SIWZ nie wyklucza wykonywania innych czynności, które będą konieczne dla prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.

    5) Wykonawca wykonując swoje czynności będzie działał zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

    6) Celem świadczenia usługi jest zapewnienie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z zawartą umową o roboty budowlane i z warunkami technicznymi i technologicznymi, zapewnienie kontroli dotrzymania terminów realizacji robót budowlanych, zapewnienie utrzymania poziomu cen przyjętych w ofercie i w umowie z wykonawcą robót budowlanych oraz zapewnienie należytej jakości wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych prac.

    7) Wykonawca winien zapewnić zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kompetencje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres odpowiedzialności i czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy o świadczenie usług Wykonawcy zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 5 000 złotych, słownie : pięć tysięcy złotych.

    2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

    Bank : Bank Spółdzielczy Biała Rawska,

    Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zamówienia:

    Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu :

    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabce Józefpolskie

    Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

    3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.

    4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:

    a) nazwa i adres Zamawiającego;

    b) nazwę przedmiotu zamówienia;

    c) nazwę i adres Wykonawcy;

    d) termin ważności gwarancji;

    6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.

    7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.

    8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

    9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

    10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.

    11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

    12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach :

    a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,

    b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

    c) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

    d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach