Przetargi.pl
Wykonywanie usługi inżyniera kontraktu

Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Oleśnicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 40 248 , fax. 77 40 40 250
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna
    ul. Oleśnicka 4
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 77 40 40 248, fax. 77 40 40 250
    REGON: 16021646300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi inżyniera kontraktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełnienie nadzoru – wykonywanie usługi inżyniera kontraktu, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i komplek-sowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania wykonywanego w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług publicznych z zakresu e-zdrowia w Namysłowskim Cen-trum Zdrowia Spółka Akcyjna”, składającego się z 2 części: 1) Rozbudowa infrastruktury i zakupu sprzętu oraz system IT – część 1: W ramach części 1 zamówienia przewiduje się: (1) Rozbudowę infrastruktury i zakup sprzętu poprzez: Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia (serwerów i zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem typu office, wdrożenie – in-stalacja i konfiguracja sprzętu). (2) System IT poprzez: dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie, elektroniczny obieg dokumentów i uruchomienie e-usług (Zakup oraz dostawa licencji na oprogramowanie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie i portal e-usług, systemu baz danych, elektroniczne-go obiegu dokumentów oraz oprogramowania portalu do świadczenia e-usług. Pra-ce wdrożeniowe - implementacja i konfiguracja wdrażanego systemu oraz urucho-mienie e-usług. Utrzymanie systemu - świadczenia usługi serwisu oprogramowania oraz nadzoru autorskiego nad systemem IT przez okres 5 lat od odbioru końcowe-go). 2) Modernizacja sieci LAN i zakup sprzętu – część 2. W ramach części 2 zamówienia przewiduje się: (1) Modernizację i rozbudowę wewnętrznej sieć komputerowej szpitala: Wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji urządzeń zasilania gwarantowanego, wykonanie instalacji teletechnicznej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgod-nie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej STWiORB), projektem, pozwoleniem nr 248/N/2017 z dnia 24.03.2017 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowla-ną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higienicz-ne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłóca-jący pracy szpitala. (2) Zakup sprzętu: Zakup sprzętu sieciowego, zakup urządzenia antyspamowego i an-tywirusowego – UTM, instalacja i konfiguracja sprzętu sieciowego, instalacja i konfiguracja urządzenia antyspamowego i antywirusowego - UTM. 2. Szczegółowy zakres zadania wykonywanego w ramach projektu (terminy i warunki jego realizacji, wzory umów z wykonawcami, pełna dokumentacja oraz inne dane dotyczące zadania zamieszczone są w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym nr IZM.I.272.6.2018.MA. z dnia 25.08.2018 r. (w wyniku którego wyłoniono wykonawców do realizacji części 1 i 2) - przetarg został zamieszczony na stronie Zamawiającego – Po-wiatu Namysłowskiego - http://bip.namyslow.pl/3007/rozwoj-elektronicznych-uslug-publicznych-z-zakresu-e-zdrowia-w-namyslowskim-centrum-zdrowia-spolka-akcyjna.html 3. Projekt: „Rozwój elektronicznych usług publicznych z zakresu e-zdrowia w Namysłow-skim Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna”. Nr wniosku: RPOP.10.03.00-16-0006/17. Nr umowy: RPOP.10.03.00-16-0006/17-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europej-ską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa X Inwe-stycje w infrastrukturę społeczną, działanie 10.3 E-usługi publiczne. 4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją Dodatkowe kody CPV: 71318000-0 – Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71319000-7 – Usługi biegłych 71700000-5 – Usługi nadzoru i kontroli 72140000-8 – Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych sprzętu komputerowego 72800000-8 – Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów 5. Pełnienie nadzoru – wykonywanie usługi inżyniera kontraktu zadania wykonywanego w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług publicznych z zakresu e-zdrowia w Na-mysłowskim Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna”, składającego się z 2 części (wyżej wy-mienionych), poprzez nadzór i kontrole realizacji Umów z Wykonawcami wraz z etapo-wymi odbiorami przedmiotu zamówienia. W zależności od zaproponowanych przez Wy-konawców rozwiązań, po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego, nadzorowanie i kon-trolę przygotowania, konsultacji i odbioru niezbędnej dokumentacji powykonawczej jako: 1) Świadczenie kompleksowej pomocy Zamawiającemu w procesie realizacji Umów z Wykonawcami. 2) Egzekwowania od Wykonawców realizacji zadań wskazanych w Umowach. 3) Monitorowanie zagrożeń realizacji Umów i informowania na bieżąco Zamawiającego o istotnych i potencjalnych zagrożeniach i ich skutkach oraz proponowanie działań za-radczych i egzekwowanie ich wdrożenia przez Wykonawców. 4) Negocjacje i akceptacja poszczególnych elementów harmonogramu realizacyjnego. 5) Przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. 6) Świadczenia kompleksowej pomocy Zamawiającemu w procesie odbioru przedmiotu zamówienia, w tym przygotowania stosownych dokumentów i opinii. 7) Wsparcie funkcji IOD w zakresie ochrony danych osobowych w zadaniach projektu. 6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 7. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usług. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie i przygotować je do odbioru na zasa-dach i warunkach opisanych w SIWZ, ofercie i umowie. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 13. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 14. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 15. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 17. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego - Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 700,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją „Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.35.2018.MA.”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składają-cego ofertę 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie/oświadczenia* wykonawcy wg załącznika Nr 1.1 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wypełnione i podpisane zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wyko-nawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy, wg załącznika Nr 1.3 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę. 6. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na je-go zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego*. UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszy-scy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy wskazane w formularzu oferty musi być aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdze-nie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowa-niu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej w pkt. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowa-niu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępo-waniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej w pkt. 2. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa wyżej w pkt. 2, oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, po-legać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekono-micznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi sto-sunków prawnych. W tym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. 2 SIWZ, dotyczące tego podmiotu. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wymagane od Wykonawców, którzy zło-żyli oferty, po otwarciu ofert 1. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiają-cemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798 z późn. zmianami) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniej-szym postępowaniu wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z in-nym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od za-mieszczenia na stronie www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wyko-nawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jed-ną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia. 7.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona Nie dotyczy. UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktual-nych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 7.3. SIWZ. 3. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Za-mawiającego wymagania zostały spełnione. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do prze-prowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błę-dy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wy-jaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie po-stępowania. 7.4. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.3 ppkt. 5 i 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające, odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym or-ganem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywna-mi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.3 ppkt. 7 SIWZ składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświad-czenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Forma dokumentów i oświadczeń 1. Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) dokumenty należy zło-żyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z § 14 ust. 2b obowiązującego rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zmianami) dokumenty lub oświadczenia, mogą być składane za pośrednictwem operatora pocztowe-go w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Formularz oferty, oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Pełnomocnictwo, zgodnie z § 99 ust. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywil-ny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zmianami) w związku z art. 82 ust. 2 i 14 ustawy, musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zo-bowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo dla podmiotów występu-jących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia i przedstawione zgodnie z pkt. 7.5 ppkt. 8 SIWZ. 10. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązu-ją następujące zasady składania dokumentów: 1) oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 7.1 SIWZ powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącz-nie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w SIWZ), 2) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzie-lenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie o którym mowa wyżej w pkt. 7.1.2, 3) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzie-lenie zamówienia musi złożyć oświadczenia wymienione w pkt 7.2 oraz 7.3 SIWZ, 4) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie za-mówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, 5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zosta-nie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w spra-wie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współ-pracę tych Wykonawców, 6) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach