Przetargi.pl
Wykonywanie usługi fizycznej ochrony osób i mienia należącego do Zakładu Drogownictwa i Inżynierii sp. z o. o.

Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162850, 6162862 , fax. 042 6162854
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o.
    ul. Ekologiczna 26 26
    91-613 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162850, 6162862, fax. 042 6162854
    REGON: 47317433400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi fizycznej ochrony osób i mienia należącego do Zakładu Drogownictwa i Inżynierii sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi fizycznej ochrony osób i mienia należącego do Zamawiającego polegająca na: a) wykonywaniu dozoru obserwacyjno-kontrolnego, b) kontrolowaniu ruchu osób, pojazdów i maszyn samobieżnych, c) podejmowaniu czynności zapobiegawczo-interwencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN) - część I zamówienia - 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN) - część II zamówienia 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Dysponują: stacją monitorowania z przydzieloną częstotliwością radiową, samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych oraz dwoma samochodami przystosowanymi do potrzeb grup interwencyjnych (część I zamówienia) 3. Dysponują dwoma samochodami przystosowanymi do potrzeb grup interwencyjnych (część II zamówienia) 4. Dysponują dwiema grupami interwencyjnymi, których: czas reakcji będzie nie dłuższy niż: 15 minut - w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz 10 minut - w godzinach od 19.00 do 7.00 dnia następnego.- część I i II zamówienia. 5. Dysponują co najmniej 10 pracownikami posiadającymi licencje pracownika ochrony pierwszego stopnia oraz 2 pracownikami posiadającymi licencje pracownika ochrony drugiego stopnia, bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, dysponujących aktualnymi orzeczeniami o niekaralności, dopuszczającymi do pracy badaniami lekarskimi a także posiadającymi zaświadczenia o przeszkoleniu BHP i Ppoż - część I i II zamówienia. 6. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali należycie: minimum 2 usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia (tzn. polegające na fizycznej ochronie osób i mienia na minimum dwóch obiektach jednocześnie oraz konwojowaniu wartości pieniężnych), każda o wartości nie mniejszej niż 350.000 zł. - część I, minimum 2 usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia (tzn. polegające na fizycznej ochronie osób i mienia na minimum dwóch obiektach jednocześnie o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. - część II 7. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300 000 PLN - część I i II zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wskazane w punktach 1 i 7 musi spełniać każdy z Wykonawców. Pozostałe warunki mogą być spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie: spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia - wydaną przez MSWiA, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnienie personelu kierowniczego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i uprawnień oraz ze wskazaniem osób wchodzących w skład grup interwencyjnych (załącznik nr 6). Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane doświadczenie i uprawnienia, tj. licencję pracowników ochrony I lub II stopnia 5. Oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy skierowani do realizacji zamówienia: - posiadają licencję pierwszego stopnia (w przypadku pracowników grup interwencyjnych, pracowników konwojujących wartości pieniężne oraz pracowników ochraniających obiekt przy ul. Ekologicznej 26) oraz licencję pracowników ochrony drugiego stopnia (w przypadku pracowników organizujących i kierujących zespołami pracowników ochrony), - bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, - dysponują aktualnymi orzeczeniami o niekaralności, dopuszczającymi do pracy badaniami lekarskimi - posiadają zaświadczenia o przeszkoleniu BHP i Ppoż. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia (tj. z podaniem ich opisu wartości, odbiorców, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 10. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają: a) każdy z wykonawców dokumenty określone w punktach od 2, 3, 6, 7, 10 b) każdy z wykonawców lub podpisane przez wszystkich wykonawców oświadczenie wymienione w punkcie 1, c) wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 2, 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający będzie wzywał tych Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą wymaganych dokumentów, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Dla potrzeb oceny spełnienia ww. warunków, jeżeli wartości zostaną podane w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień wystawienia dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 20/OM-BTiS/09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach