Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg
- Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 374-93-32, 374-94-03 , fax. 052 3749332
- Data zamieszczenia: 2011-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
ul. Kordeckiego 20 20
85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (052) 374-93-32, 374-94-03, fax. 052 3749332
REGON: 00000168900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi doradztwa finansowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi doradztwa finansowego w rozliczaniu projektu pn. Studia podyplomowe dla kadr technicznych (POKL 02.01.01-00-129/10), finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, prowadzonego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, obejmujące: - ocenę kwalifikowalności wydatków oraz poprawności dokumentów księgowych, potwierdzeń zapłaty (zgodność wydatku z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) - przygotowywanie wniosków o płatność, - monitoring finansowy (zgodność postępu ponoszenia wydatków z wnioskiem o dofinansowanie projektu), - monitoring rzeczowy (zgodność realizowanych działań z umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie), - udzielanie konsultacji Projektodawcy dotyczących problemów związanych z rozliczaniem projektu. Założenia projektu: Okres realizacji projektu: 01.12.2010 - 31.12.2012 Całkowita wartość projektu: 1371040,28 zł (w tym dofinansowanie 1195688,28 zł) Liczba słuchaczy studiów podyplomowych: 200 Liczba edycji studiów podyplomowych: 10 Liczba godzin zajęć: 2282 Liczba uczestnikogodzin: 45640 Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonywanie zadań związanych ze sprawozdawczością w projekcie wobec Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w szczególności gromadzenie i opracowywanie danych sprawozdawczych, weryfikacja danych w systemie PEFS (przygotowywanie załącznika nr 2 do wniosku o płatność) Wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem: - weryfikacja kwalifikowalności wydatków, - weryfikacja dokumentów księgowych, potwierdzeń zapłaty - opisywanie wyciągów bankowych, - przygotowywanie wniosków o płatność wraz z wszystkimi załącznikami (zakłada się złożenie ok. 10 wniosków o płatność, przewiduje się że każdy wniosek obejmie ok. 200 pozycji dokumentów finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby wniosków o płatność) - każdorazowy wydatek należy weryfikować z budżetem projektu, oceniać jego kwalifikowalność. Należy mieć na uwadze wielkość uczelni i formalny obieg dokumentów) - wykonywanie zadań związanych z monitoringiem finansowym (w tym przygotowanie comiesięcznych zestawień postępu finansowego) - wykonywanie zadań związanych z monitoringiem rzeczowym (zgodność realizacji projektu z. umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie, wytycznymi) - formułowanie i konsultowanie korespondencji z PARP, w tym przygotowywanie wniosków o zmiany w projekcie (modyfikacja wniosku o dofinansowanie i uzasadnienie zmian), przygotowanie informacji dotyczącej pomocy publicznej, przygotowanie innych wymaganych przez PARP dokumentów i formularzy - wykonywanie zadań związanych z monitoringiem wskaźników - udzielanie konsultacji Projektodawcy dotyczących problemów wynikających z realizacji projektu Weryfikacja dokumentacji powinna następować na podstawie oryginałów dokumentów. Dokumentacja finansowo-księgowa oraz dokumentacja merytoryczna związana z realizowanymi studiami dostępna będzie jedynie w siedzibie UTP. Wobec tego Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w ramach realizacji usługi w wymiarze minimum 4 dni roboczych w miesiącu w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną