Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o.

Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2623674 w. 109, 132 , fax. 322 622 210
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o.
    ul. Powstańców 13
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2623674 w. 109, 132, fax. 322 622 210
    REGON: 27330645700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka przedmiotu Zamówienia 1.1 Podstawowy zakres utrzymania czystości obejmuje: 1.1.1 stałe utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń kuchennych i toalet, 1.1.2 stałe utrzymanie czystości pomieszczeń socjalnych (szatnie, jadalnie pracownicze), 1.1.3 utrzymanie czystości wskazanych pomieszczeń technologicznych (obiekty technologiczne oczyszczalni ścieków, warsztaty), 1.1.4 mycie okien, przepierzeń szklanych; 1.1.5 stałe utrzymanie czystości pomieszczeń laboratoryjnych zgodnie ze specjalnymi rygorami w tym zakresie. 1.2 Dodatkowy zakres prac w ramach zamówienia obejmuje: 1.2.1 serwis dzienny, 1.2.2 obsługę szkoleń, 1.2.3 obsługę przyjęć i wydań odzieży roboczej w zakresie prania, obsługę suszarni odzieży roboczej, 1.3 Zamawiający zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmują społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup marginalizowanych. 1.4 Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii: osób niepełnosprawnych nie może być mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zadeklarowanego w ofercie odpisu na PFRON w całym okresie obowiązywania Umowy. 1.6 Oferent zapewni realizację zamówienia, w sposób opisany w przedłożonych przez siebie dokumentach ofertowych. 2. Personel Wykonawcy: 2.1 Do obsługi zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posługiwać się odpowiednią ilością osób (własnym personelem), minimum 12 osób zdolnymi do wykonania prac objętych zamówieniem, w tym minimum 5 osób posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w utrzymaniu czystości w obiektach biurowych. 2.2 Osoby kierowane do prac związanych z obsługą szkoleń muszą posiadać ważne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno – epidemiologicznych. 3. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia, zobowiązany jest do dostarczenia i zapewnienia ciągłości zaopatrzenia w środki i artykuły higieniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla przedmiotu zamówienia można wnieść zgodnie z art. 45 pkt 6 Ustawy Pzp w jednej z wymienionych form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent przedłoży: 1. Oświadczenie, że Oferent posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3/2 do SIWZ). 2. Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172), lub inne dokumenty potwierdzające status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez Wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych; 3. Dokument potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1172) o których mowa w art. 22 ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent przedłoży: 1. Zaparafowany przez osoby upoważnione Wzór umowy wraz z załącznikami oraz oświadczenie, że Oferent zapoznał się z projektem Umowy i przyjmuje bez zastrzeżeń wszystkie zapisy oraz jest gotowy zawrzeć Umowę z Zamawiającym na warunkach Wzoru Umowy (stosowne oświadczenie zapisane zostało w formularzu ofertowym). 2. Niezbędne pełnomocnictwa z Centrali lub Oddziału udzielone osobom reprezentującym Oferenta (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 3. Oświadczenie o możliwości dokonywania odpisów pozwalających na obniżenie wpłaty na PFRON wraz z zagwarantowaniem minimalnej stawki odpisu na PFRON w całym okresie obowiązywania umowy (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3/4 do SIWZ). 4. Oferent winien podpisać oświadczenie, że: - zapoznał się z SIWZ, - zdobył wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania Oferty, - jest / nie jest* podatnikiem podatku VAT (*niepotrzebne skreślić)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach