Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów i/lub ich części zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez jednostki Policji w podziale na części.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów i/lub ich części zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez jednostki Policji w podziale na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: a) część 1 - KMP Szczecin; b) część 2 - KPP Szczecinek; 3. Realizacja każdej usługi obejmuje: a) protokolarne przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy, b) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, c) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, d) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, e) umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych, f) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz, g) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej, h) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego, i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie. 4. Teren parkingu wydzielony na parkingu Wykonawcy, przeznaczony wyłącznie dla przechowywanych pojazdów i/lub części pojazdów zabezpieczonych przez Policję musi: a) być odpowiednio zabezpieczony tj.: ogrodzony (ogrodzenie nie może być przesuwne, o wysokości minimum 150 cm), b) mieć oświetlenie o zasięgu zapewniającym widoczność w porze nocnej wydzielonego dla Policji terenu parkingu, c) mieć utwardzoną i nienasiąkliwą nawierzchnie stanowisk postojowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, d) być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście poprzez zamykaną bramę wjazdową o wysokości min. ogrodzenia, zawieszoną nad ziemią w odległości uniemożliwiającej przejście osoby trzeciej oraz o szerokości pozwalającej na wjazd pojazdu holującego wraz z pojazdem holowanym, e) być całodobowo strzeżony przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej. Ponadto, parking musi posiadać: a) zamykane pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zaginięciem; b) do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie co najmniej: - dla KMP w Szczecinie 30 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie - dla KPP w Szczecinku 10 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie 5. Parking powinien znajdować się w odległości nie większej niż 30 km licząc od siedziby jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego) Wykonawca musi określić dokładne położenie parkingu w jakim mieście z nazwą ulicy oraz dokładnym numerem. 6. Ilość usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 8. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, które zostały szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi 10. Kod i nazwa dotycząca przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 98.35.11.00-9 - Usługi parkingowe. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 i 3 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorach umowy (załącznik nr 8 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach