Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Powiatowego Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach z oddziałami w Piławie Górnej

Powiatowe Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, Ogrodowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48748365223 , fax. +48748365223
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach
    Ogrodowa 81
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. +48748365223, fax. +48748365223
    REGON: 89107357500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/artykul/139/118/informacje-podstawowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Powiatowego Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach z oddziałami w Piławie Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług związanych z praniem bielizny oraz odzieży dla podopiecznych Powiatowego Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach ulica Ogrodowa 81, w Pieszycach z oddziałami w Piławie Górnej. Zamówienie obejmować będzie: 1.pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, bielizny i odzieży oraz innego asortymentu zw. dalej „bielizną” zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dezynfekcję chemiczno – termiczną w procesie prania, poduszek, koców w ilości ok. 2.500 kg przez okres trwania umowy, 2.oddawana „bielizna” czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu, 3.zamówienie obejmuje transport „prania” do i z siedziby Zamawiającego: Pieszyce ulica Ogrodowa 81 oraz filii w Piławie Górnej, ulica Sienkiewicza 80, środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie oraz wniesienie i odebranie „bielizny” z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 4.usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach pralni należących do Wykonawcy, 5.zamówienie wykonywane będzie w następujący sposób: •odbiór prania: ▪Dom Dziecka w Pieszycach ulica Ogrodowa 81 oraz filia w Piławie Górnej ulica Sienkiewicza 80 - raz w tygodniu 6.wymagany czas realizacji usługi – 48 godzin w dni robocze – w przypadku materacy, koców itp. dopuszcza się dłuższy termin –72 godziny. 7.w przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi, 8.bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej, 9.Wykonawca umowy będzie zobowiązany do zwrotu kosztów za zniszczone rzeczy w trakcie prania. 10.jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania, 11.wymagany termin płatności – 30 dni od dnia wystawienia faktury, 12.podane powyżej ilości prania są ilościami orientacyjnymi, mogą one ulec zmianie, 13.odbiór i dostawa prania ma odbywać się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Cena brutto podana przez Wykonawcę w swojej ofercie obejmuje w szczególności: cenę prania, podatek VAT, koszty transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców łącznie. Potencjał techniczny Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców łącznie. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców łącznie. Wykonawca, wykazując spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnych do wykonania zamówienia, może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust 1 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach