Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacja odpadów - likwidacja dzikich wysypisk

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 969 700 , fax. 323 969 702
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 969 700, fax. 323 969 702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacja odpadów - likwidacja dzikich wysypisk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów, w celu likwidacji dzikich wysypisk. 3.2. Usługa będzie polegała na dostarczeniu odpowiedniego kontenera (pojemnika) na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Bytomia, do PSZOK (tj. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) przy Al. Jana Pawła II w Bytomiu oraz na teren Zaplecza Technicznego Zamawiającego przy ul. Tarnogórskiej 1a w Bytomiu (zgodnie z poniższą tabelą) oraz odebraniu zgromadzonych odpadów, wywozie i ich utylizacji w ciągu 24 godzin od przesłania przez Zamawiającego odpowiedniego zlecenia pocztą elektroniczną. 3.3. Odpady składowane będą w dostarczonych przez Wykonawcę kontenerach (pojemnikach) o pojemności odpowiednio: 10 m3, 7 m3 oraz 5 m3. 3.4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji niniejszego zamówienia następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości prac (wywozów) do wykonania, z uwzględnieniem kodów odpadów: Lp. Rodzaj kontenerów Kody odpadów Szacowana ilość (szt.) A B C D 1 dostarczenie kontenera o pojemności 10 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 02 01 20 02 02 24 2 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 01 20 03 99 60 3 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 01 01 17 01 02 17 01 03 17 01 81 24 4 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 07 70 5 dostarczenie kontenera o pojemności 5 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 03 80 1 6 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 02 14* 18 7 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 05* 1 8 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 20 1 9 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 02 02 1 10 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 07 11 11 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 19 4 12 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 02 18 13 dostarczenie pojemnika o pojemności 7 m3 wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 04* 2 14 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 04 11 1 15 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 07 02 80 1 16 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 09 04 3 Łącznie: 240 3.5. Podane wyżej ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania i oceny ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, co oznacza, że faktyczne ilości prac do wykonania mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie, do wysokości ceny oferty. 3.6. Wykonawca winien zabezpieczyć do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 10 szt. kontenerów w ciągu dnia, w tym co najmniej 2 kontenery o pojemności 10 m3. 3.7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze Umowy, stanowiącym odpowiedni załącznik do SIWZ. Odbiór i wywóz odpadów winien nastąpić w terminie do 24 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. Wywóz odpadów powinien odbywać się w dni powszednie w godzinach 7.00-15.00, w terminie do 24 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia konieczności wywozu odpadów w dzień poprzedzający święta lub w dni ustawowo wolne, Wykonawca zobowiązany jest do ich wywozu w dniu następującym po święcie lub dniu wolnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualny wpis do rejestru w gminie, na której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010), w zakresie odbioru odpadów o kodach: 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02 gruz ceglany 17 01 03 odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 02 02 gleba i ziemia, w tym kamienie, 20 03 01 nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 07 odpady wielkogabarytowe, 20 03 99 odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, 17 01 81 odpady z remontów i przebudowy dróg, 17 03 80 papa odpadowa, 16 02 14* AGD, 17 06 05* azbest, 16 01 20 szkło – samochodowe, 17 02 02 szkło – szyby okienne, 15 01 07 szkło – opakowania szklane, 16 01 19 plastiki samochodowe, 15 01 02 plastiki opakowania, 17 06 04* wełna mineralna, 17 04 11 kable, 07 02 80 gumy, 17 09 04 styropian budowlany. b) posiada ważny wpis do rejestru prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) w zakresie gospodarowania odpadami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.4. Zgodnie z art. 22a ust. 1 Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.3.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 5.3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. 5.3.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.3.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp. 5.3.9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5.3.10. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt. 1-3 SIWZ. 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1). b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1) a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach