Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Bolesławiec w 2010r.

Nadleśnictwo Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. M. Brody 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7323616 , fax. 075 7322421
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bolesławiec
    ul. M. Brody 2a 2a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7323616, fax. 075 7322421
    REGON: 93102388828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Bolesławiec w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług bezpośrednio związnych z prowadzeniem gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bolesławiec w 2010 roku, obejmujace: pozyskanie i zrywkę drewna, prace z zagospodarowania lasu (hodowla i ochrona lasu, ochrona przeciwpożarowa, szkółkarstwo i nasiennictwo). Zagospodarowanie - 70878 rg Zagospodarowanie - 1452 cg Dowóz sadzonek - 807 tszt. Pozyskanie drewna - 41707 m3 Zrywka drewna - 55518 m3 Pozostałe prace z pozyskania - 100 rg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Na poszczególne części zamówienia ustala się następujące kwoty wadium: - Wadium na część zamówienia nr 1 - 6534 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 2 - 10602 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 3 - 984 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 4 - 3957 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 5 - 6042 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 6 - 6446 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 7 - 8456 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 8 - 10755 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 9 - 15391 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 10- 9603 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 11- 3264 zł.; - Wadium na część zamówienia nr 12- 5566 zł.;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. W celu spełnienia ww. warunków, Wykonawca: a) wykaże i udokumentuje, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości min. 30% oferowanej ceny za realizację przedmiotu zamówienia ; b) wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością wykwalifikowanych osób niezbędnych do wykonywania usług wybranej części zamówienia oraz że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. * Część zamówienia Nr 1 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:5, W tym: Drwal operator:2, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:1; *Część zamówienia Nr 2-- Ilość ciągników niezbędnNr ych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:4, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:8, W tym: Drwal operator:4, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:2; * Część zamówienia Nr 3 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:0, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:2, W tym: Drwal operator:0, Kierowca ciągnika:1, Robotnik leśny:1; * Część zamówienia Nr 4-- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:4, W tym: Drwal operator:1, Kierowca ciągnika:1, Robotnik leśny:2; * Część zamówienia Nr 5 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:6, W tym: Drwal operator:1, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:3; * Część zamówienia Nr 6 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:6, W tym: Drwal operator:2, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:2; * Część zamówienia Nr 7 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:3, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:8, W tym: Drwal operator:3, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:3; * Część zamówienia Nr 8-- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:4, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:9, W tym: Drwal operator:4, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:3; * Część zamówienia Nr 9 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:5, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:12, W tym: Drwal operator:5, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:5; * Część zamówienia:Nr 10 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:2, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:3, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:9, W tym: Drwal operator:3, Kierowca ciągnika:2, Robotnik leśny:4; * Część zamówienia Nr 11 -- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:3, W tym: Drwal operator:1, Kierowca ciągnika:1, Robotnik leśny:1; * Część zamówienia Nr 12-- Ilość ciągników niezbędnych do realizacji zamówienia:1, Ilość pilarek niezbędnych do realizacji zamówienia:0, Ilość osób niezbędnych do realizacji zamówienia:5, W tym: Drwal operator:0, Kierowca ciągnika:1, Robotnik leśny:4; c) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie usług w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają: -udokumentowane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1/12 oferowanej ceny; -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy do kwoty co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku posiadania polisy, której termin obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert. III.Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. IV.Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 UPZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do oferty, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie - załączniku nr 4 do oferty, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania ciągnikiem (prawo jazdy) i dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień operatora pilarek spalinowych; b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5 do oferty, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w ww. wykazie - załącznik nr 5 do oferty, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do oferty, wraz z dokumentami wystawionymi przez odbiorców jednoznacznie potwierdzającymi, że usługi te (tzn. wymienione na wykazie - załączniku nr 6 do oferty) zostały wykonane należycie. 3) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku posiadania polisy, której termin obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty. W imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie może złożyć pełnomocnik. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach