Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
REGON: 28868500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług załadunkowo-przeładunkowych oraz przewozów pojazdami ciężarowymi i osobowo-ciężarowymi(DFP.271.103.2018.AJ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług załadunkowo-przeładunkowych oraz przewozów pojazdami ciężarowymi i osobowo-ciężarowymi.Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: Świadczenie przez Wykonawcę usług załadunkowo-przeładunkowych, oraz wykonywanie przewozów pojazdami ciężarowymi. Część 2: Świadczenie przez Wykonawcę usług załadunkowo-przeładunkowych oraz wykonywanie przewozów pojazdem osobowo-ciężarowym dla Apteki Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie oraz pozostałych jego jednostek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60180000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1: 2500,00 zł część 2: 2200,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1. Dotyczy części 1: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu przewozów pojazdami ciężarowymi oraz wykonywaniu prac załadunkowo-przeładunkowych, trwającą co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie niższej niż 80.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy. W przypadku usługi aktualnie wykonywanej warunek będzie spełniony, jeżeli do dnia wystawienia dowodu potwierdzającego należyte wykonywanie usługa jest świadczona przez co najmniej 12 miesięcy i jej wartość wynosi co najmniej 80.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy. Dotyczy części 2: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu przewozów pojazdem materiałów medycznych, np. składników żywienia pozajelitowego, cytostatyków, materiałów do sterylizacji itp. pojazdem, trwającą co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy. W przypadku usługi aktualnie wykonywanej warunek będzie spełniony, jeżeli do dnia wystawienia dowodu potwierdzającego należyte wykonywanie usługa jest świadczona przez co najmniej 12 miesięcy i jej wartość wynosi co najmniej 50.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a-2b do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5.Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a-5b do specyfikacji .6. Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6a-6b do specyfikacji .7.Oświadczenie dot. uprawnień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6c-6d do specyfikacji .8.Wykaz samochodów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7a-7b do specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 2
Dodano: 2021-01-26 - „Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 3
Dodano: 2021-01-26 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 4
Dodano: 2021-01-26 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków – zadnie 1
Dodano: 2021-01-26 - Usługa świadczenia transportu pomiędzy obiektami Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
Dodano: 2020-08-11 - Najem samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do transportu i dostawy pojemników na odpady komunalne na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2020-03-11 - Kompleksowa usługa dotycząca transportu ciężarowego oraz wykonywanie prac załadunkowo-przeładunkowych (DFP.271.15.2020.KK)
Dodano: 2020-02-14 - Najem dziewięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2019-12-03 - Usługa świadczenia transportu pomiędzy obiektami Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
Dodano: 2019-08-12 - Transport wraz z załadunkiem oraz rozstawieniem systemu wystawienniczego, mebli i materiałów promocyjnych na Forum Ekonomiczne w Krynicy w dniu 2 września 2019 r. oraz ich demontaż i zwrot po wydarzeniu z Krynicy do Krakowa w dn. 8 września 2019 r. /zwrot do dnia 10 września/
Dodano: 2019-07-16