Przetargi.pl
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Głusko w sezonie łowieckim 2019/2020

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    Głusko 19
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 570300799, 698145311, , fax. -
    REGON: 81053910828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glusko.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głusko jest państwową jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Głusko w sezonie łowieckim 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 z późn. zm. – dalej: „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu zagospodarowania obwodu łowieckiego nr 241 i 1 i obsługi polowań indywidualnych i zbiorowych na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Głusko w sezonie łowieckim 2019/2020. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zwanych dalej: „Pakietami” Pakiet nr 1 – wykonywanie usług z zakresu zagospodarowania obwodu łowieckiego nr 241 i 1. W skład prac wchodzą następujące czynności: a) naprawa i konserwacja istniejących urządzeń łowieckich - ambony, zwyżki, lizawki (materiał zapewnia Wykonawca) b) uprawa poletek łowieckich (talerzowanie, bronowanie, wysiew nawozów, wysiew nasion, koszenie, grabienie, wywóz siana, sadzenie, grodzenie) – (nawozy, nasiona, materiał sadzeniowy, siatkę i słupki zapewnia Zamawiający) i zagospodarowanie łąk (koszenie, grabienie i wywóz siana) c) rozwożenie karmy (treściwa, soczysta, sucha) i soli wg. wskazań Zamawiającego (karmę i sól zapewnia Zamawiający) d) inne dotyczące zagospodarowania obwodów Szczegóły uzgadniane każdorazowo z leśniczym ds. łowieckich. Pakiet nr 2 – obsługa polowań indywidualnych i zbiorowych na terenie OHZ w obwodzie łowieckim nr 241 i 1. Obsługa polowania indywidualnego obejmuje: 1. zapewnienie podprowadzających z uprawnieniami selekcjonerskimi (dotyczy samców zwierzyny płowej) lub uprawnieniami podstawowymi (w pozostałych przypadkach) wraz z dojazdem podprowadzającego do miejsca zakwaterowania myśliwego i z powrotem (wyjście ranne lub wieczorne w łowisko). Podprowadzający mają czuwać nad prawidłowością wykonania odstrzału oraz przestrzeganiem przepisów o warunkach wykonywania polowania, 2. preparację trofeów (poroża samców zwierzyny płowej oraz oręży dzików): wygotowanie, oczyszczenie łba z tkanki mięsnej oraz wybielenie i dostarczenie oczyszczonego trofeum przed zakończeniem pobytu myśliwego, który daną zwierzynę pozyskał, 3. Wyciąganie i załadunek tusz (jeleni, sarn, dzików) z miejsca polowania, transport do punktu skupu i rozładunek w punkcie skupu (ryczałt za sztukę. Obsługa polowania zbiorowego obejmuje: a) zapewnienie odpowiedniej liczby naganiaczy do wypłaszania zwierzyny (w tym osobę do patroszenia zwierzyny). W zależności od wielkości grupy, co najmniej 5-13 naganiaczy. O ilości naganiaczy w danym dniu polowania decyduje zlecający; Przed rozpoczęciem polowania do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:  punktualne zgromadzenie podległych osób i właściwie ustawienie ich do odprawy, a także odpowiednie rozlokowanie środków transportu  sporządzenie listy naganiaczy biorących udział w polowaniu i dostarczenie jej przed odprawą prowadzącemu polowanie  wyposażenie naganiaczy (i inne osoby wg potrzeb) w kamizelki odblaskowe, a także dbałość o ich używanie podczas całego polowania aż do ogłoszenia jego zakończenia  zabezpieczenie odpowiedniego wyposażenia apteczki  zabezpieczenie innych materiałów (haki do transportu tusz ubitej zwierzyny, worki na narogi, linki do ściągania zwierzyny itp.) b) zapewnienie odpowiedniej liczby psów myśliwskich do wypłaszania zwierzyny. W zależności od wielkości grupy, co najmniej 6-8 psów. O ilości psów w danym dniu polowania decyduje zlecający; c) zapewnienie środków transportu dla myśliwych w łowisku. W zależności od wielkości grupy, co najmniej 3 samochody (min. 4 –osobowe) dostosowane do jazdy w terenie, posiadających aktualny przegląd techniczny, ubezpieczenie OC i NW. O ilości samochodów w danym dniu polowania decyduje zlecający; Kierujący pojazdem obowiązkowo musi posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi i przewozu osób. d) zapewnienie wyżywienia dla myśliwych i gospodarzy polowania; e) patroszenie (wyłącznie przez osoby przeszkolone weterynaryjnie lub pod ich nadzorem) wraz z dostarczeniem patrochów do miejsca odbioru do utylizacji; f) przygotowanie miejsca pokotu (ułożenie stroiszu, rozpalenie ogniska, zabezpieczenie ubitej zwierzyny przed uszkodzeniem przez psy, zanieczyszczeniami przez owady); g) zapewnienie oprawy muzycznej; h) zapewnienie środka transportu (samochód wraz z przyczepką - ze stelażem do podwieszania) do przewozu ubitej zwierzyny z miejsca polowania do miejsca pokotu, a następnie do wyznaczonego punktu skupu, rozładunek tusz w punkcie skupu oraz pomoc przy ważeniu; i) preparację trofeów (poroża samców zwierzyny płowej oraz oręży dzików): wygotowanie, oczyszczenie łba z tkanki mięsnej oraz wybielenie i dostarczenie oczyszczonego trofeum przed zakończeniem pobytu myśliwego, który daną zwierzynę pozyskał. 3) Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego 2. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów: dla Pakietu nr 1 w wysokości 1 000,00 zł dla Pakietu nr 2 w wysokości 880,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.04.2019 r. do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. II Oddział Gorzów Wlkp. nr rachunku: 93 1020 1967 0000 8902 0076 6006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Głusko w sezonie łowieckim 2019/2020, Pakiet ___________________.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej oraz załącza do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału podmiotu trzeciego w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. formularz oferty, 3. kosztorys ofertowy, 4. dowód wniesienia wadium, 5. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach