Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Jezierzyce, ul. Olimpijska 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 847 22 55 , fax. 0-50 847 22 55
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.
Jezierzyce, ul. Olimpijska 1 1
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 847 22 55, fax. 0-50 847 22 55
REGON: 22056895400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osir.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego na potrzeby Parku Wodnego Redzikowo - Gmina Słupsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego na potrzeby Parku Wodnego Redzikowo - Gmina Słupsk: 1. zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2. kontrola nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 3. wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 4. przestrzeganiu instrukcji, które stanowią załączniki nr 8 i 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, do wykonania zadań w zakresie bezpieczeństwa osób pływających i kapiących się upoważnione są WOPR oraz inne organizacje ratownicze, które wykonują obowiązki i uprawnienia WOPR za zgodą Prezesa Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki i wykonali w okresie 3 ostatnich lat co najmniej 3 usługi zrealizowane na pływalniach i kąpieliskach o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto, 2) dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia ratownicze (min. 12 osób), 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę min. 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w -Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu-, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zrealizowanych na pływalniach i kąpieliskach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, dla których były świadczone oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w zamówieniu, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, 5) zaświadczenia wskazanych osób potwierdzające posiadanie uprawnień ratowniczych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 i 6. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego. 6. W toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia możliwa będzie zmiana osób wskazanych w pkt 1 ppkt 4), wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej oraz pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane w warunkach udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osir.slupsk.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupku w latach 2016-2017
Dodano: 2016-05-05 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w roku 2016 - Gmina Bytów
Dodano: 2016-03-02 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Parku Wodnym Redzikowo w roku 2016
Dodano: 2015-12-07 - wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2015 i 2016 - Gmina Bytów
Dodano: 2015-03-10 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2015 i 2016 - Gmina Bytów.
Dodano: 2015-02-24 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. w Parku Wodnym Redzikowo w roku 2015
Dodano: 2014-11-24 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2014 i 2015 - Gmina Bytów
Dodano: 2014-02-21 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Parku Wodnego Redzikowo w roku 2014 - Gmina Słupsk
Dodano: 2013-11-21 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów
Dodano: 2013-01-24 - Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Parku Wodnego Redzikowo w roku 2013 - Gmina Słupsk
Dodano: 2012-12-10