Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich „akcji zima".

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich „akcji zima".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości wyznaczonych chodników, placów miejskich, ciągów pieszo-jezdnych, zatok, parkingów, przystanków komunikacji i przykrawężnikowej części jezdni w okresie od 01 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2019 r., w tym prowadzeniu „akcji zima” w okresie od 01 listopada 2018 do 31 marca 2019 roku na wyznaczonych terenach, zgodnie z przyjętymi standardami. Lokalizacja: wyznaczone tereny (zał. nr 7, 8, 10 do SIWZ); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA USŁUGI. Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich „akcji zima. 1. Przez utrzymanie w czystości chodników i placów rozumie się: 1) ręczne lub mechaniczne zamiatanie powierzchni wskazanych w załączniku nr 7, 8 i 10, w celu usunięcia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (m.in. piasku, błota, papierów, liści, odchodów zwierzęcych i innych zanieczyszczeń), zgodnie z wyznaczonymi standardami, 2) usuwanie piasku, papierów, liści i innych zanieczyszczeń z przykrawężnikowej części jezdni ulic bezpośrednio przyległych do obsługiwanych chodników oraz wskazanych jezdni; 3) opróżnianie ulicznych koszy na odpady (ok. 250 szt.), oraz ich konserwacja (prostowanie, malowanie, nadzorowanie położenia, umieszczanie ich w stałych miejscach oraz przemieszczanie ich w nowe miejsca wyznaczone przez Zamawiającego) jak również demontaż uszkodzonych i ponowny montaż naprawionych koszy na stopce; 4) usunięcie raz w miesiącu plakatów i ogłoszeń ze słupów ogłoszeniowych oraz ich jednokrotne (wiosna,) malowanie specjalistyczną farbą (szt.23) i oświetlenia ulicznego znajdujących się przy chodnikach i placach objętych umową 5) raz w miesiącu oczyszczenie studni osadczych, wpustów kanalizacji deszczowej oraz odwodnień liniowych zlokalizowanych na chodnikach i placach wyznaczonych do utrzymania w czystości, 6) dwukrotne (wiosna, jesień) sprzątanie wyznaczonych przykrawężnikowych części jezdni; 7) zapewnienie czystości miasta w trakcie i po imprezach masowych (zgodnie z załącznikiem nr 9) organizowanych przez Zamawiającego, w tym opróżnianie dostarczonych przez Zamawiającego rozstawionych dodatkowo pojemników na odpady o poj. 110 l. w liczbie nieprzekraczającej 5 szt.; 8) utrzymanie infoboxów znajdujących się na obsługiwanych terenach, tj. umycie raz w tygodniu obudowy i ekranu oraz usunięcie ewentualnych niepożądanych elementów (np. naklejki, ogłoszenia itp.). 9) interwencyjne sprzątanie miejsc po zakończeniu działań ratowniczo gaśniczych na drogach, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (do 15 zdarzeń w trakcie trwania umowy). Standardy utrzymania w czystości chodników i placów: Standard A codzienne (od poniedziałku do niedzieli) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni w godzinach przedpołudniowych (do godziny 10.00) oraz w godzinach popołudniowych (do godziny 19.00), wraz z opróżnieniem znajdujących się na nich koszy na odpady; Standard B codzienne (od poniedziałku do soboty) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni do godziny 13.00, wraz z opróżnieniem znajdujących się na nich koszy na odpady; Standard C 1) dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni do godziny 13.00; 2) codziennie (od poniedziałku do soboty): opróżnienie znajdujących się na tych terenach koszy na odpady. 2. Przez prowadzenie „akcji zima” rozumie się: 1) uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z wyznaczonych terenów, 2) ustawienie na terenach objętych „akcją zima” plastikowych lub metalowych skrzyń na materiały uszorstniające, przy czym skrzynie te muszą zapewniać odizolowanie nagromadzonych w nich materiałów od podłoża, w terminie zapewniającym zabezpieczenie „akcji zima”, 3) wykonywanie wszelkich prac związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości na chodnikach, placach, zatokach, parkingach i przystankach komunikacji, wskazanych w załączniku nr 7, 8 i 10, w okresie zimowym, w godzinach od 4.00 do 20.00. 4) opróżnianie ulicznych koszy na odpady (ok. 250 szt.), oraz ich konserwacja (prostowanie, malowanie, nadzorowanie położenia, umieszczanie ich w stałych miejscach oraz przemieszczanie ich w nowe miejsca wyznaczone przez Zamawiającego) jak również demontaż uszkodzonych i ponowny montaż naprawionych koszy na stopce; 5) usunięcie raz w miesiącu plakatów i ogłoszeń ze słupów ogłoszeniowych (szt.23) i oświetlenia ulicznego znajdujących się przy chodnikach i placach objętych umową, 6) wyznaczenie osób nadzorujących prowadzone prace ze strony wykonawcy, dyspozycyjnych w godzinach od 04.00 do 24.00, wyposażonych w łączność telefoniczną, 7) posypywanie chodników i placów realizowane będzie przy użyciu soli drogowej lub mieszanki soli drogowej z piaskiem, 8) oczyszczanie chodników, placów, zatok, parkingów i przystanków komunikacji z materiałów uszorstniających używanych przy likwidowaniu śliskości w trakcie „akcji zima”, w momencie wystąpienia odwilży, 9) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia opadów śniegu oraz oblodzenia poza terminem prowadzenia „akcji zima” Wykonawca zobowiązany jest do jej podjęcia zgodnie z przyjętymi standardami. 10) interwencyjne sprzątanie miejsc po zakończeniu działań ratowniczo gaśniczych na drogach, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (do 15 zdarzeń w trakcie trwania umowy). Standardy zimowego utrzymania w czystości chodników i placów: 1) standardem A utrzymania chodników i placów objętych „akcją zima” jest przystąpienie do odśnieżania (likwidacji śliskości) w chwili rozpoczęcia opadów i usunięcie świeżego śniegu oraz likwidacja śliskości w ciągu 2-ch godzin po zakończeniu opadów, jednakże grubość pokrywy śnieżnej na chodniku nie może przekroczyć 5 cm. Chodniki muszą być odśnieżane i posypywane na całej szerokości. Na placach i ciągach pieszo jezdnych dopuszcza się wykonanie ścieżek o minimalnej szerokości 2 m, z wykonaniem dojść do budynków i lokali użytkowych. Błoto pośniegowe na chodnikach i ścieżkach dopuszczone jest do 4-ch godzin od zakończenia odśnieżania. Po zakończeniu odśnieżania na placach i ciągach pieszo jezdnych należy przystąpić do pryzmowania śniegu. 2) standardem B utrzymania chodników i placów objętych „akcją zima” jest usunięcie świeżego śniegu oraz likwidacja śliskości w ciągu 2-ch godzin po zakończeniu opadów, jednakże grubość pokrywy śnieżnej na chodniku nie może przekroczyć 10 cm. Chodniki muszą być odśnieżane na szerokości umożliwiającej komunikację min. 1 m. Błoto pośniegowe na chodnikach dopuszczone jest do 4 godzin od zakończenia odśnieżania. Zamawiający wymaga dostarczania miesięcznych sprawozdań z ilości zebranych odpadów z koszy ulicznych w wyniku wykonywania usługi objętej zamówieniem i przekazanych do zagospodarowania w następującym zakresie: 1) miesiąc którego dotyczy sprawozdanie 2) kod odpadu, 3) rodzaj odpadu, 4) masa odpadu z podziałem na odpady zebrane i przekazane do zagospodarowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5 000 zł/ brutto (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – Usługa-utrzymanie w czystości chodników i placów oraz akcja zima.” Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP. 5. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2018r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach