Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia

Gmina Cedynia ogłasza przetarg

  • Adres: 74-520 Cedynia, Pl. Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 41 44 006 , fax. 91 41 44 162
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedynia
    Pl. Wolności 1 1
    74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 41 44 006, fax. 91 41 44 162
    REGON: 81168458000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następującego zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia którego zakres obejmuje: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia: - Bielinek 9 szt. w tym 2 biologiczne i 7 naturalnych oczyszczalni ścieków, - Cedynia 1 szt. w tym 1 biologiczna oczyszczalnia ścieków, - Czachów 7 szt. w tym 4 biologiczne i 3 naturalne oczyszczalnie ścieków, - Golice 2 szt. w tym 1 biologiczna i 1 naturalna oczyszczalnia ścieków, - Lubiechów Dolny 16 szt. w tym 2 biologiczne i 14 naturalnych oczyszczalni ścieków, - Lubiechów Górny 7 szt. w tym 3 biologiczne i 4 naturalne oczyszczalnie ścieków, - Orzechów 11 szt. w tym 2 biologiczne i 9 naturalnych oczyszczalni ścieków, - Osinów Dolny 1 szt. w tym 1 biologiczna oczyszczalnia ścieków, - Piasek 30 szt. w tym 7 biologicznych i 23 naturalne oczyszczalnie ścieków, - Siekierki 2 szt. w tym 1 biologiczna i 1 naturalna oczyszczalnia ścieków, - Stara Rudnica 6 szt. w tym 1 biologiczna i 5 naturalnych oczyszczalni ścieków, - Stary Kostrzynek 2 szt. w tym 2 biologiczne oczyszczalnie ścieków, - Żelichów 7 szt. w tym 1 biologiczna i 6 naturalnych oczyszczalni ścieków, w następującym zakresie: 1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy. 2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY: - kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpis do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, - kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli, - utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, - monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym, - informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, - informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji - dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu, - współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, - nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót. - sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów różnicowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu, - współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem, - dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót, - sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego, - Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego. B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD: Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: - Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę, - Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy, - Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu, - Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie, - Zgłoszenie wad, - Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót, - Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU: Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora. Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby: 1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę. 2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, 3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami, 4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne, 5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie, 6. Zleceniobiorca zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty. 8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy 9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania . Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi następujące dokumenty: 1. umowa z wykonawcą robót wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2. ofertę wykonawcy, 3. kosztorysy ofertowe, 4. projekt wykonawczy, 5. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach