Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    ul. T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
    REGON: 102287700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższego podziału: Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) - CZĘŚĆ I 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zniszczenia (unieszkodliwiania): a) produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. surowe skóry, kości, kawior, itp.); b) środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. wyroby i produkty ropopochodne, środki czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyki, leki, anaboliki i ich pochodne, itp.); w łącznej ilości do 10 ton. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) - CZĘŚĆ II 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zniszczenia (unieszkodliwiania): a) wyrobów tytoniowych, tj. papierosów, tytoniu, cygar, cygaretek, itp.; b) wyrobów i opakowań ze szkła itp.; c) urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD, itp.; d) wyrobów medycznych (m.in. narzędzia, przyrządy, urządzenia, itp.); e) wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, tektury, wyrobów z drewna, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb, itp.; w łącznej ilości do 300 ton. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) - CZĘŚĆ III 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zniszczenia (unieszkodliwiania): a) Towarów zgłoszonych przez Oddziały Celne: a1) OC Małaszewicze: produkty ropopochodne w postaci wosków mineralnych/parafina, gacz parafinowy, petrolatum - ok. 1220 kg; produkty ropopochodne w postaci oleju napędowego i oleju popirolitycznego - ok. 465 kg; węgiel bitumiczny - ok. 60 kg; opakowania z polietylenu, w których znajdują się w/w produkty (butelki, worki) - ok. 185 kg; a2) OC Dorohusk: parafina – ok. 63 kg; olej roślinny – ok. 20 l; zboże - ok. 20 kg; surowce mineralne – ok. 3 kg; soki – ok. 7 l; a3) Dział Kontroli Celno-Skarbowej Rynku Delegatury Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22: substancje ropopochodne – ok. 60 l; a4) OC Tomaszów Lubelski: próbki Wspólnej Polityki Rolnej, w tym kasze i soki – ok. 100 kg; a5) OC Hrubieszów: chlorek sodu – ok. 400 kg; nawozy mineralne – ok. 30 kg; b) Odpady związane z prowadzonym laboratorium celnym w Koroszczynie: 16 05 06* – chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych – ok. 0,01Mg/rok (10 kg/rok), 16 03 05* - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetrachlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne – ok. 0,15 Mg/rok (150 kg/rok), 15 02 02* – sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – ok. 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 15 01 10* – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – ok. 0,05 Mg/rok (50 kg/rok), 15 01 07* – opakowania ze szkła – ok. 0,10 Mg/rok (100 kg/rok), 13 07 03* – pozostałości olejów ropy naftowej (w tym mieszaniny paliw) niewykorzystane po badaniach – ok. 2,3 Mg/rok (2300 kg/rok), 13 01 01* – oleje zawierające PCB – ok. 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 07 01 99* - inne niewymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny – ok. 0,15 Mg/rok (150 kg/rok), 06 06 02* – odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla – ok. 0,01 Mg/rok (10 kg/rok). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczącego zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg hierarchii postępowania z odpadami, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) lub pozwolenia zintegrowanego, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w oryginale, 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujący wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach