Przetargi.pl
wykonywanie usług w zakresie likwidacji zagrożeń epidemiologicznych poprzez odszczurzanie, usuwanie insektów, dezynfekcję mieszkań i likwidację szkodników nietypowych oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie DOM Służewiec, DOM Konduktorska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług w zakresie likwidacji zagrożeń epidemiologicznych poprzez odszczurzanie, usuwanie insektów, dezynfekcję mieszkań i likwidację szkodników nietypowych oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie DOM Służewiec, DOM Konduktorska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie DOM Służewiec, DOM Konduktorska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1. dezynfekcji pustostanów po opuszczeniu lokalu lub po zmarłych, 1.2. dezynsekcji pomieszczeń wspólnych budynków, 1.3. deratyzacji w budynkach i ich otoczeniu, 1.4. likwidacji szkodników nietypowych tj. gniazd os, szerszeni itp. oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych, np.: odchodów gołębich z pomieszczeń strychowych. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1.1. - 3.1.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają być wykonane: 2.1. zgodnie z zasadami określonymi w Dzienniku Urzędowym Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 05.12.1991r. Nr 4, poz. 9 wg najwyższej staranności wykonania, 2.2. preparatami posiadającymi odpowiednie zezwolenie Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie usługi na czas 6 miesięcy od daty odbioru końcowego usług. Zakres gwarancji określa załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, likwidacji szkodników i usuwania zanieczyszczeń nietypowych będą wykonywane na odrębne zlecenia cząstkowe, wydawane w odpowiednich DOM-ach, w zależności od zapotrzebowania. Oznacza to, że nie we wszystkich budynkach ZGN Mokotów położonych na terenie 6-ciu administracji wyszczególnionych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wykazie adresowym budynków zaistnieje konieczność wykonywania powyższych usług w okresie obowiązywania umowy. 7. W ramach umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, jak również w ramach kwoty przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający może zlecić prace pozostające w związku z przedmiotem zamówienia, które z racji wartości lub udziału własności osób fizycznych we Wspólnotach Mieszkaniowych nie podlegają ustawie Prawo zamówień publicznych. 8. Budynki, w których realizowane będą zamówienia zawiera wykaz budynków stanowiący Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz budynków, o którym mowa wyżej, może ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.700,00 zł (jeden tysiąc siedemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji, tj.: 1.1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia (usługi) w ramach stałych umów polegające na świadczeniu usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach mieszkalnych i lub użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 10.000,00zł. dla każdej umowy z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadające opisowi usług zawartemu w zdaniu poprzednim. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług - stanowiący zał. nr 2 do oferty (Rozdział II specyfikacji) - i podać wartość wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania oraz odbiorców i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą że dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego personelu, który będzie wykonywać zamówienie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oświadczenie należy złożyć - na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, likwidacji szkodników i usuwania zanieczyszczeń nietypowych na okres minimum 6 miesięcy od daty odbioru tych usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna parafowanie załącznika nr 5 do oferty (Rozdział II specyfikacji), oraz podpisanie formularza oferty. 1.4. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 15.000,00 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy, tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert lub inny dokument ubezpieczenia, zgodnie z pkt. 8.1.5. specyfikacji oraz podpisanego zobowiązania o przedłużeniu polisy na załączniku nr 4 do formularza oferty. 1.5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 19 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 6 do oferty. 1.6. Wykonawca musi podpisać na każdej stronie wykaz adresowy budynków gminnych, i wspólnotowych administrowanych przez poszczególne jednostki DOM, Służewiec, DOM Konduktorska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział IV specyfikacji i dołączyć go do oferty. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków ustawowych wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń oceni, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 3. Wypełnienie przez Wykonawcę formularza oferty, udzielenie gwarancji zgodnie z wymogiem Zamawiającego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5. Pozostałe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert. 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji oraz następujące dokumenty oraz wypełnione i podpisane oświadczenia: 1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. wykaz usług, o których mowa w pkt. 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 3 lat, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.3. oświadczenie dotyczące personelu, o którym mowa w pkt. 8.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie wykonywać zamówienie, na załączniku nr 3 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4. parafowany przez Wykonawcę formularz oświadczenia - wzór dokumenty gwarancyjnego - określający zakres gwarancji, potwierdzający udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż 6 miesięcy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty, 1.5. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 15.000,00 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 15.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.7. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 1.8. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 1.9. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), 1.10. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie. 1.11. informacji określonej w pkt. 16.1.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawki podatku od towarów i usług wg przepisów obowiązujących na dzień wszczęcia niniejszego postępowania, 1.12. podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie wykaz adresowy budynków gminnych, i wspólnotowych administrowanych przez poszczególne jednostki DOM Służewiec, DOM Konduktorska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział IV specyfikacji. 1.13. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty -zgodnie z zapisem pkt. 8.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Oferta wspólna 2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt. 9.1.6. SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt. 8.1.1., 8.1.2., 8.1.4., SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 2.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W przypadku złożenia, oferty wspólnej wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 9.1.5. i 9.1.6. SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6.1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. 7. Pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach