Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r

Nadleśnictwo Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Al. J.P.Lenne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2633471 , fax. 0-67 2632557
  • Data zamieszczenia: 2011-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Złotów
    Al. J.P.Lenne 1 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2633471, fax. 0-67 2632557
    REGON: 57006455300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/zlotow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Zakres rzeczowy Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 56 poz. 679 z póz. zm.) do wykonania na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r. obejmujące następujące czynności: grodzenie upraw przed zwierzyną siatka typu AS, demontaż grodzeń, odnowienia w rębni złożonej, transport sadzonek za szkółki Mały Borek wraz z rozwiezieniem na pozycje sadzenia, melioracje agrotechniczne, wyprzedzające przygotowanie gleby, chemiczne zwalczanie chwastów, zabezpieczenie upraw przed zwierzyną przy użyciu repelentów, transport środków chemicznych, wprowadzanie II piętra. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części Część I - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Krajenka w IV kwartale 2011r. Część II - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Łobżenica w IV kwartale 2011r. Część III - usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie obrębu leśnego Złotów w IV kwartale 2011r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na dalsze/inne części zamówienia niż opisane w SIWZ. Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A oraz 1B do niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danej części. 2. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami). 2. Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (Tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 45, poz.435 z późn. zmianami) 3. Ustawa z dnia 23.04.1964 r - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 z 1964r, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 4. Ustawa z dnia 18 grudnia 2003r o ochronie roślin (Dz.U. z 2004r , Nr 11, poz. 94 z późniejszymi zmianami) 5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz 2016 z późniejszymi zmianami). 6. Zasady hodowli lasu - wprowadzone zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 24 grudnia 2002r. 7. Instrukcja ochrony lasu - wprowadzona zarządzeniem nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 czerwca 2004r. 8. Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzona zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997r. 9. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) 10. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U. Nr 58, poz. 405) 11. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) 12. Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC 13. Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 28.05.2008r, w sprawie szczegółowych wymagań dla jednostek organizacyjnych prowadzących szkolenia w zakresie obrotu, konfekcjonowania lub stosowania środków ochrony roślin, programów tych szkoleń oraz wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. (Dz.U. Nr 105 poz. 671) . 3. Warunki wykonywania zadania. 3.1. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg ogólnego zakresu rzeczowego. 3.2. Terminy i kolejność wykonywania poszczególnych prac określone będą w zleceniach przekazania prac do wykonania sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych. Wykonawca musi gwarantować terminowe wykonanie prac. 3.3. Odbiór ilościowo- jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na podstawie protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. 3.4. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do korzystania z pracowników przeszkolonych z zakresu BHP, posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania prac leśnych oraz aktualne badania lekarskie i szczepienia ochronne. 4. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczą Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające i ustalenie nowych lokalizacji zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia i dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym danej części. 4.2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy tj.: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 4.3. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia przedmiotu zamówienia. 4.4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zlecenia, którego zakres wynika z oferty przetargowej i został ujęty w załączniku nr 1, 1A (1-3), 1B (1-3) (formularz ofertowy z załącznikami) do SIWZ. 4.5. W przypadku zaistnienia obiektywnych trudności w wykonywaniu przyjętego do realizacji przez Wykonawcę zlecenia, Wykonawca ma prawo wystąpić do Zamawiającego o korektę terminu wykonania zlecenia . 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących zasad, przepisów, instrukcji technicznych i wymogów ochrony środowiska w zakresie stosowanych technologii przy wykonywaniu zleconych usług. 4.7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu zadań stosując sprzęt i technologie nie powodujące strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym. 4.8. Podpisany przez osoby odbierające wykonane prace protokół odbioru robót jest podstawą wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. 4.9. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze prac wad w wykonaniu, Zamawiający odmówi przyjęcia tych prac do czasu usunięcia wad. 4.10. Zamawiający może, po bezskutecznym upływie wyznaczonego na usunięcie usterek terminu, powierzyć poprawienie prac innej firmie na koszt Wykonawcy. 4.11. Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotowego zamówienia podwykonawcom, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje, doświadczenie oraz wymagane środki ochrony indywidualnej, niezbędne do wykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wskażą wykaz prac, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom poprzez wypełnienie druku stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 5. Warunki zapłaty za wykonane usługi. 1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie ze złożonej oferty. 2. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 3. Rozliczenia za wykonane usługi następować będą za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac, w ofercie Wykonawcy, a także katalogów norm czasu pracy dla prac leśnych. 4. Podstawą wystawienia faktury będzie Protokół odbioru prac. 5. Zapłata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 6. Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.910,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset dziesięć złotych) dla części I w wysokości 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych) dla części II w wysokości 1.340,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści złotych) dla części III w wysokości 2.850,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pk. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank SBL Złotów nr rachunku: 98 8941 0006 0000 1023 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złotów w IV kwartale 2011r. Część 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w formie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączyć oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego b) określenie przedmiotu zamówienia c) nazwę i adres Wykonawcy. 9. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/zlotow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach