Przetargi.pl
wykonywanie usług transportowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy

Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Zachodnia 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0243882601 wew. 205
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
    ul. Zachodnia 6 6
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 0243882601 wew. 205
    REGON: 00000610320540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozleczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług transportowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych na potrzeby Poradni Paliatywnej, związanych z prowadzeniem działalności medycznej przez ZOZ w Łęczycy. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia innych drobnych usług polegających na transporcie materiału do badań, wyników badań, leków, odczynników i innych preparatów medycznych. Usługi muszą być wykonywane przez doświadczony personel, przygotowany do ich wykonywania (kierowca z praktyką i właściwymi uprawnieniami). Kierowca będzie świadczyć niezbędną pomoc fizyczną dysponentowi samochodu w zakresie wykonywanej usługi. Sprzęt wykorzystywany do świadczenia usług musi posiadać nadwozie osobowo-towarowe przystosowane do przewozu m.in. personelu medycznego (minimum 2 osoby) z wyposażeniem. Samochód ma być sprawny technicznie, dopuszczony do użytku. Musi posiadać wysoką estetykę. Usługodawca musi zapewnić świadczenie usług przez 24 godziny na dobę przez cały okres obowiązywania kontraktu. W celu ujednolicenia ofert przetargowych zamawiający informuje, iż przewiduje zamówienie na poziomie 3.500,-km w miesiącu. Ilość usług wynikać będzie jednak z potrzeb ZOZ i może się różnić od podanej, jednak nie więcej niż 20%, przy czym na zwiększenie ilości usług konieczna będzie dodatkowa umowa. Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną ilość usług transportowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe zostało wyznaczone na kwotę 1500,-zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; 5) spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie kierował się treścią złożonych oświadczeń oraz dokumentów. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający wszystkie opisane wyżej warunki. Ocena spełnienia przez Wykonawcę tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w punkcie 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zamiennie można dostarczyć oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków); c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zamiennie można dostarczyć oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne); 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (samochód - rodzaj, marka, typ, wyposażenie, inne - kserokopia dowodu rejestracyjnego) wraz z oryginalną dokumentacją techniczno-użytkową wydaną przez producenta tegoż sprzętu; c) wykaz wykonanych lub wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wraz z wykazem wykonanych lub wykonywanych usług dopuszcza się dostarczenie oświadczenia o tym, że dostawy zostały wykonane należycie); 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej postępowaniem przetargowym - wartość polisy nie może być mniejsza niż wartość kontraktu. 4. w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 5a i 5b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust 5c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozleczyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną