Przetargi.pl
Wykonywanie usług sprzętowo - transportowych przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług sprzętowo - transportowych przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług sprzętowo - transportowych przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego. 1. Usługi sprzętowo - transportowe polegać będą na wynajmie pojazdów (ciągniki z przyczepami i kosiarkami bijakowymi) i samochodów ciężarowych oraz sprzętu (koparki, koparko-ładowarki, koparko - spycharka, ładowarki, równiarki, kosiarki, walce, szczotka mechaniczna) do utrzymania dróg powiatowych wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w gotowości sprzęt przewidziany do realizacja w/w zadania wraz z jego obsługą. 2. Ogółem do bieżącego utrzymania dróg objęte jest 784,824 km, w tym 683,240 km dróg o nawierzchni utwardzonej i 101,5849 km dróg gruntowych, na terenie trzech obwodów drogowych. Zakres zrealizowanych usług sprzętowo - transportowych dotyczących utrzymania dróg powiatowych na podstawie poniesionych wydatków w 2013r. opiewał w zaokrągleniu na wartość: 829 969,00 zł brutto. Utrzymanie dróg polegać będzie na transporcie towarów, wykonywaniu prac dotyczących bieżącego utrzymania dróg powiatowych (kopanie rowów, formowanie poboczy, skarp, nasypów, świadczenie usług sprzętowych przy wykonywaniu remontów cząstkowych nawierzchni, koszenie poboczy, mechaniczne zamiatanie nawierzchni drogowych). 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: a) przeszkolenie swoich pracowników w zakresie technologii pracy i obsługi sprzętu oraz warunków bhp przy usługach objętych umową, b) w przypadku awarii pojazdu podstawienie do pracy pojazdu zastępczego, c) zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego zgodnie z instrukcją Szczegółowe Warunki Techniczne Dla Znaków I Sygnałów Drogowych Oraz Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego I Warunkach Ich Umieszczania Na Drogach, Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r., w rejonie prowadzonych usług objętych umową, (pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujące pojazdy bezwzględnie winne być wyposażone w lampę błyskową koloru żółtego), d) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do wykonania usług. 4. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym na poszczególne zadania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest Obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, ż e ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: dla cz. 1 - 1 700,00 PLN; dla cz. 2 - 2 500,00 PLN; dla cz. 3 - 2 500,00 PLN. 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach