Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8455660 , fax. 061 8400693
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
ul. Strzeszyńska 36 36
60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8455660, fax. 061 8400693
REGON: 01061308300130 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wynikających z nich napraw, a także wykonywanie bieżących napraw samochodów służbowych będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) na terenie województwa Wielkopolskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 25 zadań i obejmuje 51 samochodów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym w postępowaniu: oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz (e) ofertowy (ofertowe) - załączniki od nr 1a do nr 1 d (w zależności od zadania, na które składana jest oferta); b) podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 2, c) jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu - Rejony w: Chodzieży i Kaliszu
Dodano: 2016-06-27 - Usługi w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu - Oddział, Laboratorium Drogowe, Rejony w: Chodzieży, Gnieźnie i Kaliszu
Dodano: 2016-06-07 - Przetarg nieograniczony na naprawy, przeglądy oraz konserwacje ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych. Znak sprawy FDZP.226.02.2016
Dodano: 2016-01-13 - Przetarg nieograniczony na naprawy, przeglądy oraz konserwacje ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych. Znak sprawy FDZP.226.23.2015
Dodano: 2015-12-10 - Usługi w zakresie napraw i przeglądów okresowych samochodów służbowych należących do GDDKiA O/Poznań Rejon w Kępnie
Dodano: 2015-11-05 - Usługi w zakresie napraw i przeglądów okresowych samochodów służbowych należących do GDDKiA O/Poznań Rejon w Kępnie
Dodano: 2015-10-12 - Usługi w zakresie napraw i przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA O/Poznań Rejonu w Lesznie oraz Biura Budowy S-5.
Dodano: 2015-09-07 - Naprawa i przeglądy międzyprzebiegowe samochodów służbowych Rejonu w Środzie Wlkp. GDDKiA Oddział w Poznaniu
Dodano: 2015-05-26 - Naprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep, nr sprawy: 4/z/2015
Dodano: 2015-02-18 - Usługi serwisu służbowych samochodów osobowych eksploatowanych w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2014-12-10