Przetargi.pl
Wykonywanie usług przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wynikających z nich napraw, a także wykonywanie bieżących napraw samochodów służbowych będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) na terenie województwa Wielkopolskiego.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8455660 , fax. 061 8400693
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
    ul. Strzeszyńska 36 36
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8455660, fax. 061 8400693
    REGON: 01061308300130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wynikających z nich napraw, a także wykonywanie bieżących napraw samochodów służbowych będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) na terenie województwa Wielkopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 25 zadań i obejmuje 51 samochodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym w postępowaniu: oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz (e) ofertowy (ofertowe) - załączniki od nr 1a do nr 1 d (w zależności od zadania, na które składana jest oferta); b) podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 2, c) jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach