Przetargi.pl
Wykonywanie usług prania bielizny i odzieży szpitalnej

Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 089 7156208
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
    ul. Armii Krajowej 8 8
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 089 7156208
    REGON: 51131574500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług prania bielizny i odzieży szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług prania bielizny i odzieży szpitalnej (CPV 98310000-9) w ilości szacunkowej 9 100 kg miesięcznie tj. 118 300 kg w okresie 13 miesięcy, dla Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, polegających na: a) praniu, odplamianiu, płukaniu, suszeniu, b) odkażaniu - dezynfekcji, c) prasowaniu lub maglowaniu, d) dokonywaniu napraw - usługi szwalniczo-krawieckie. 2. Pranie musi odbywać się przy zastosowaniu procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny i odzieży pod względem higienicznym i bakteriologicznym. 3. Preparaty chemiczne zastosowane w procesie prania i odkażania muszą być przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, a ich skuteczność musi być oparta na działaniu aktywnego tlenu, nie mogą zawierać fosforanów. 4. Przez dokonywanie napraw rozumie się: przyszywanie brakujących guzików, troczków, wymianę zepsutych zamków błyskawicznych; naszywanie łat; obszywanie wstążką poszarpanych brzegów koca; przyszywanie naderwanych części bielizny, wymianę zużytych gumek. Materiał do tych czynności zabezpiecza wykonawca w ramach realizacji zamówienia. 5. Szacunkowe miesięczne ilości wg asortymentu zawiera poniższe zestawienie: a) bielizna pościelowa i piżamy - 5 400 kg b) bielizna noworodkowa i dziecięca - 500 kg c) bielizna zabiegowa i operacyjna - 2 500 kg d) mopy czyszczące - 300 kg e) firany i zasłony - 40 kg f) odzież robocza drelichowa - 20 kg g) odzież personelu medycznego - 270 kg h) koce, kołdry, poduszki - 50 kg i) materace - 20 kg 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wykonywaniem usługi prania, w tym koszty pakowania, transportu oraz załadunku/rozładunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach