Przetargi.pl
Wykonywanie usług pralniczych

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest systemetyczne wykonywanie usług pralniczych w ilości ok. 11 ton miesięcznie tj. ok. 132 tony rocznie: 1. odbiór transportem brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego przy ul. dr J. Babińskiego 29 w Krakowie oraz Poradni znajdujących się poza siedzibą Zamawiającego, 2. pranie z dezynfekcją, 3. prasowanie, maglowanie bielizny pościelowej i prasowanie bielizny fasonowej, 4. bieżące naprawy szwalnicze, 5. dowóz czystej bielizny transportem do komórek organizacyjnych Zamawiającego. Odbiór i dostarczanie prania odbywać się będzie z siedziby Zamawiającego przy ul. dr J. Babińskiego 29 w Krakowie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku bezpośrednio z/na oddziały, pododdziały, gabinety Szpitala oraz inne komórki organizacyjne. Objętych zamówieniem jest 20 oddziałów stacjonarnych, 15 pododdziałów, gabinetów i innych komórek organizacyjnych oraz 3 komórki organizacyjne znajdujące się poza siedzibą Zamawiającego (ul. Olszańska 5, os. Centrum B 11).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej Siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1) należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji, b) zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie Wykonawcy, że stosowane środki piorąco-dezynfekujace są przeznaczone do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i są zgodne z wymogami ustawy z dnia 27.07.2001 r. o urzędzie rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (Dz. U. nr 126, poz.1379 z 2001r. z późn. zm.), e) zaświadczenie wydane przez Stacje Sanitarno-Epidemiologiczną właściwą dla siedziby Wykonawcy, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych ustawą o Inspekcji sanitarnej oraz spełnia wymogi dotyczące prania bielizny w zakładach opieki zdrowotnej z zachowaniem bariery higienicznej, f) oświadczenie Wykonawcy, że odbiór i transport bielizny brudnej, czystej jest zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz ze środki transportu do przewozu bielizny szpitalnej są dopuszczone przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, g) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się na cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych, na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł, h) dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku nie złożeniu wymienionych dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach