Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG PRALNICZYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 552 825 , fax. 856 552 825
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 856 552 825, fax. 856 552 825
    REGON: 5065348200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych w zakresie transportu i prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej i innych wyrobów – zgodnie z SIWZ, zwanej w dalszej części SIWZ: Usługą na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach w tym również placówki podległej tj. Zakład Opiekuńczo Leczniczy Dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68. 17-300 Siemiatycze, która samodzielnie będzie zgłaszać zapotrzebowanie na dana usługę dla Wykonawcy. 2. Przewidywana ilość bielizny do prania: a) W skali miesiąca wynosi ok 4 000,00 kg b) W skali całej umowy ok 96 000,00 kg. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Asortymentowo Ilościowy wraz z opisem. 4. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6. Ilość Towaru określona w SIWZ, w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru przeznaczona do prania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza, bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający przeznaczy do prania asortyment o wartości nie niższej niż 60 % ilości asortymentu wskazanego w umowie. 7. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 1). 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 3 do SIWZ projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach