Przetargi.pl
Wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej. II. Pogwarancyjna obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymiany uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji. III. Transport urządzeń do i z serwisu naprawczego będzie odbywał się na koszt i ryzyko Wykonawcy. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - znajduje się w Rozdziale II SIWZ. Opis katalogu usług serwisowych dla części I zamówienia - Komputery PC: (I-PC-01) - Komputery PC - Wymiana kompleksowa 0 (płyta główna, procesor, ram, zasilacz, grafika) - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej, procesora, pamięci RAM, zasilacza i karty graficznej komputera przy użyciu nowych podzespołów. W przypadku uszkodzenia takich podzespołów Wykonawca wymieni je nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji. Wykonawca spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-02) - Komputery PC - Wymiana kompleksowa 1 (płyta główna, procesor, ram, zasilacz) - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej, procesora, pamięci RAM i zasilacza komputera przy użyciu nowych podzespołów. W przypadku uszkodzenia takich podzespołów Wykonawca wymieni je nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji. Wykonawca spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-03) - Komputery PC - Wymiana kompleksowa 2 (płyta główna, procesor, ram) - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej, procesora i pamięci RAM komputera przy użyciu nowych podzespołów. W przypadku uszkodzenia takich podzespołów Wykonawca wymieni je nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji. Wykonawca spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-04) - Komputery PC - Wymiana kompleksowa 3 (płyta główna, procesor) - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej i procesora komputera przy użyciu nowych podzespołów. W przypadku uszkodzenia takich podzespołów Wykonawca wymieni je nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji. Wykonawca spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-05) - Komputery PC - Wymiana kompleksowa 4 (płyta główna, procesor, ram, grafika) -wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej, procesora, pamięci RAM i grafiki komputera przy użyciu nowych podzespołów. W przypadku uszkodzenia takich podzespołów Wykonawca wymieni je nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji. Wykonawca spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-06) - Komputery PC - Wymiana zasilacza - wykonawca dokona wymiany zasilacza komputera i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-07) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie dysku do 160GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia dysku twardego komputera przy użyciu dysku nowego o pojemności do 160GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (I-PC-08) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie dysku do 250GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia dysku twardego komputera przy użyciu dysku nowego o pojemności do 250GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (I-PC-09) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie dysku do 320GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia dysku twardego komputera przy użyciu dysku nowego o pojemności do 320GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (I-PC-10) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie dysku do 500GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia dysku twardego komputera przy użyciu dysku nowego o pojemności do 500GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (I-PC-11) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie dysku do 1TB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia dysku twardego komputera przy użyciu dysku nowego o pojemności do 1TB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (I-PC-12) - Komputery PC - Naprawa płyty głównej (kondensatory) - wykonawca wykona czynność naprawy płyty głównej poprzez przelutowanie uszkodzonych kondensatorów. (I-PC-13) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 512 MB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia pamięci RAM komputera przy użyciu nowych kości o pojemności 512MB. (I-PC-14) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 1 GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia pamięci RAM komputera przy użyciu nowych kości o pojemności 512MB. (I-PC-15) - Komputery PC - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 2 GB - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany lub dołożenia pamięci RAM komputera przy użyciu nowych kości o pojemności 512MB. (I-PC-16) - Komputery PC - Wymiana karty graficznej - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany karty graficznej komputera na nie gorszą niż uszkodzona tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi (I-PC-17) - Komputery PC - Wymiana obudowy z zasilaczem - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany obudowy komputera wraz z zasilaczem na nie gorsze niż uszkodzone tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi (I-PC-18) - Komputery PC - Wymiana obudowy bez zasilacza - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany obudowy komputera na nie gorszą niż uszkodzona tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi (I-PC-19) - Komputery PC - Wymiana uszkodzonej płyty głównej - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany płyty głównej komputera na nie gorszą niż uszkodzona tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi (I-PC-20) - Komputery PC - Wymiana układu chłodzenia - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany układu chłodzenia komputera na nowy i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (I-PC-21) - Komputery PC - Wymiana napędu CD-RW/DVD-RW - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany napędu CD-RW/DVD-RW (z interfejsem SATA) tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi (I-PC-22) - Komputery PC - Wymiana czytnika kart chipowych - wykonawca wykona czynność dostarczenia i wymiany czytnika kart chipowych komputera na nowy tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi. Opis katalogu usług serwisowych dla części II zamówienia - Laptopy: (II-LT-01) - Laptop - Wymiana akumulatora - wykonawca wykona czynność wymiany akumulatora (baterii) laptopa i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-02) - Laptop - Naprawa płyty głównej - wykonawca wykona czynność naprawy płyty głównej laptopa uwzględniając ewentualność jej przeczyszczenia, przelutowania lutów, poprawienia styków, wymiany kondensatorów lub innych elementów płyty głównej i spowoduje jej pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-03) - Laptop - Naprawa układu zasilania - wykonawca dokona naprawy układu zasilania i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-04) - Laptop - Wymiana/dołożenie dysku do 250GB - wykonawca wykona czynność wymiany dysku twardego laptopa przy użyciu dysku nowego o pojemności do 250GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (II-LT-05) - Laptop - Wymiana dysku do 320GB - wykonawca wykona czynność wymiany dysku twardego laptopa przy użyciu dysku nowego o pojemności do 320GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (II-LT-06) - Laptop - Wymiana dysku do 500GB - wykonawca wykona czynność wymiany dysku twardego laptopa przy użyciu dysku nowego o pojemności do 500GB. W przypadku uszkodzenia takiego dysku Wykonawca wymieni go nieodpłatnie na nowy w ramach gwarancji, uszkodzony dysk zostanie u Zamawiającego lub będzie przekazany bez nośników danych. Dopuszczalna jest w takich przypadkach wspólna diagnoza dysku w siedzibie Zamawiającego specjalistów Wykonawcy i zamawiającego. (II-LT-07) - Laptop - Wymiana taśmy sygnałowej - wykonawca wykona czynność wymiany taśmy sygnałowej matrycy LCD na nową i spowoduje jej pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-08) - Laptop - Wymiana matrycy LCD - wykonawca dokona wymiany matrycy LCD laptopa na nową i spowoduje jej pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-09) - Laptop - Wymiana świetlówki - wykonawca dokona wymiany świetlówki na nową i spowoduje jej pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-10) - Laptop - Wymiana obudowy - wykonawca dokona wymiany obudowy laptopa tak, aby przywrócić wszystkie funkcje oraz wygląd laptopa wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi. (II-LT-11) - Laptop - Wymiana płyty głównej - wykonawca dokona wymiany płyty głównej laptopa tak, aby przywrócić wszystkie funkcje laptopa wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi. (II-LT-12) - Laptop - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 512 MB - wykonawca wykona czynność wymiany lub dołożenia pamięci RAM laptopa przy użyciu nowych pamięci o pojemności 512MB. (II-LT-13) - Laptop - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 1 GB - wykonawca wykona czynność wymiany lub dołożenia pamięci RAM laptopa przy użyciu nowych pamięci o pojemności 1GB. (II-LT-14) - Laptop - Wymiana/dołożenie pamięci RAM 2 GB - wykonawca wykona czynność wymiany lub dołożenia pamięci RAM laptopa przy użyciu nowych pamięci o pojemności 2GB. (II-LT-15) - Laptop - Wymiana układu chłodzenia - wykonawca dokona wymiany układu chłodzenia laptopa na nowy i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-16) - Laptop - Wymiana napędu optycznego - wykonawca dokona wymiany napędu optycznego laptopa na napęd optyczny z funkcją nagrywania (jeśli to możliwe) tak, aby przywrócić wszystkie funkcje laptopa wraz z czynnościami montażowymi i konfiguracyjnymi. (II-LT-17) - Laptop - Naprawa układu graficznego - wykonawca dokona naprawy elektroniki układu graficznego laptopa i spowoduje jego pełną funkcjonalność wliczając niezbędne czynności konserwujące, konfiguracyjne i regulacyjne. (II-LT-18) - Laptop - Wymiana zawiasów - wykonawca dokona wymiany zawiasów pokrywy LCD na nowe tak, aby przywrócić wszystkie funkcje komputera wraz z czynnościami montażowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wymagane. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. II.1. Zamawiający na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177; tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami) żąda od wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przed podpisaniem umowy. II.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. II.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: II.3.1. pieniądzu; II.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; II.3.3. gwarancjach bankowych; II.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; II.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). II.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. III. Zwrot zabezpieczenia. III.1. Zamawiający w myśl art. 151 ust. 1 ustawy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach