Przetargi.pl
Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, ul. Puszczy Rzepińskiej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7596433, 7508339 , fax. 957 596 205
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin
    ul. Puszczy Rzepińskiej 11
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 095 7596433, 7508339, fax. 957 596 205
    REGON: 81053927828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów i mienia, z wykorzystaniem urządzeń technicznych zainstalowanych i serwisowanych przez Zamawiającego; gotowość do ochrony z wykorzystaniem grup interwencyjnych oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, obejmujący gotowość do całodobowej ochrony przy użyciu elektronicznych urządzeń alarmowych Zamawiającego, stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. Obiektami Nadleśnictwa Rzepin, o których mowa w pkt. 1. są: 1) Budynek administracyjny Nadleśnictwa Rzepin wraz z mieszczącym się w nim magazynem broni, garaże i pomieszczenia socjalne oraz plac Nadleśnictwa Rzepin, zlokalizowane w Rzepinie, przy ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin. 2) Leśna Baza Lotnicza zlokalizowana na terenie Leśnictwa Nowy Młyn w odległości ok. 3 km. od miejscowości Rzepin. 3) Budynek socjalno-techniczny oraz obszar w zasięgu Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rzepin, zlokalizowanej w Leśnictwie Nowy Młyn w odległości ok 5 km od miejscowości Rzepin. Szczegółowy opis czynności związanych z monitoringiem i ochroną obiektów wymienionych w pkt 3.2. zawierają załączniki nr 3.1 do 3.3 do SIWZ. . Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Rzepin. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na Wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób: - biorących udział w interwencjach, tj. osób wchodzących w skład grupy interwencyjnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia dysponował co najmniej jedną grupą interwencyjną, reagującą na powiadamiania alarmowe, przesyłane do punktu monitorowania powiadomień i alarmów Wykonawcy, składającą się z co najmniej 2 osób, które będą w razie konieczności podejmowały niezbędne interwencje w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia. Zamawiający informuje, że przewiduje raz na kwartał przeprowadzenie alarmowań próbnych, sprawdzających zdolność operacyjną grupy, czas dojazdu itp. Osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, wyszkolenie oraz uprawnienia do stosowania środków przymusu bezpośredniego i posługiwania się bronią palną 4. zgodnie z właściwymi przepisami. Szczegółowo czynności przewidziane do realizacji przez grupę interwencyjną określają załączniki nr 3.1 do 3.3 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie OC obejmujące działalność w zakresie ochrony osób i mienia. 6. Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia zapewni Wykonawcy możliwość odpłatnego korzystania z pomieszczenia socjalnego, znajdującego się na terenie Leśnej Bazy Lotniczej. Zasady odpłatności określa zał. nr 3.2 do SIWZ. 7. Wykonawca wyposaży osoby wykonujące przedmiot zamówienia w jednolity, oznakowany ubiór służbowy, identyfikatory umożliwiające ich identyfikację oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań (tj. środki łączności, środki ochrony osobistej itp.). 8. Wykonawca w przypadku jakichkolwiek zagrożeń podejmie stosowne działania przeciw zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektów przeznaczonych do ochrony i monitoringu. O zaistniałych zagrożeniach Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić odpowiednio: Policję, Straż Pożarną, grupę interwencyjną, własną stację monitorowania powiadomień i alarmów oraz Zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w „Książce Służby”. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania osób wykonujących przedmiot zamówienia z regulaminami wewnętrznymi obowiązującymi w Nadleśnictwie Rzepin, między innymi ppoż. i bhp, zakresem zadań ujętym w przedmiocie zamówienia, a także strukturą i topografią ochranianych obiektów. 10. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 11. Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną, wymaganą przez Zamawiającego. Nie może powierzyć tego elementu do realizacji podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP w Rzepinie, ul. B. Chrobrego 19; nr rachunku: 59 1020 5402 0000 0602 0382 2541; z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: 1) wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy; 2) przedłożyć Zamawiającemu: - umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do stosowania środków przymusu bezpośredniego i posługiwania się bronią palną przez osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 6.2, ust 3 ppkt. 3.4 SIWZ. - polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 8 SIWZ) w wysokości min. 500 000,00 PLN. - dokumenty wskazane w § 7 ust. 4 wzoru umowy (stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) dot. osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na polegające na ochronie i monitorowaniu obiektów i udziale w interwencjach, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). tj.: (I) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (II) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach